Woda tylko dla wybranych!

1. Data: 2019-01-20 01:06:25

Temat: Woda tylko dla wybranych!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lewacja powinna skorzystać z tej koncepcji w Europie!
https://nczas.com/2018/06/26/wielkie-zwyciestwo-komu
nizmu-w-wenezueli-wlasnie-zabraklo-czystej-wody-h2o-
trafilo-pod-nazor-wojska/

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

2. Data: 2019-01-20 11:23:20

Temat: Re: Woda tylko dla wybranych!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-20 o 01:06, XL pisze:
> Lewacja powinna skorzystać z tej koncepcji w Europie!

Masz taki rząd na jaki zasłużyłaś, wiec przestań już narzekać na pis.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2019-01-20 11:36:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Masz taki rząd na jaki zasłużyłaś, wiec przestań już narzekać na pis.

PiS rzondzi w Jewropie? Leć do tej prokuratury lepi... Abo do psychiatry?

4. Data: 2019-01-20 12:06:16

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-20 o 11:36, XL pisze:

> PiS rzondzi w Jewropie?

Przecież o tym marzysz. Zdanie wyżej napisałaś, że powinni skorzystać z
tej koncepcji w Europie.

> Leć do tej prokuratury

A który prokurator zajmuje się pisem?

> lepi...

U nas w mieście mówi się "lepiej"

> Abo do psychiatry?

A który psychiatra zajmuje się pisem?
Widzę, że masz jakieś informacje z pierwszej ręki. Dobry jest?
Chyba niezbyt, skoro ci nie pomógł i z pisu przerzuciłaś się do
pseudonarodowców.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2019-01-20 12:26:08

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 20.01.19 um 11:23 schrieb Kviat:

> Masz taki rząd na jaki zasłużyłaś, wiec przestań już narzekać na pis.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Rzady Nicolasa Maduro zgodnie okreslane sa mianem lewicowej dyktatury.
Ekonomiczni dyletanci (gosc jest z zawodu kierowca autobusu) przejeli
panstwo po populiscie Chavezie i dokonczyli zadania zrujnowania
gospodarki. Maja inflacje 1,3 mln procent, najwyzsza w swiecie
przestepczosc, 3 mln emigrantow, ale tez poteznych przyjaciol - Chiny i
Rosje.

--
saluto
Silvio Balconetti

6. Data: 2019-01-20 13:24:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Przecież o tym marzysz. Zdanie wyżej napisałaś, że powinni skorzystać z
> tej koncepcji w Europie.

> A który prokurator zajmuje się pisem?

> U nas w mieście mówi się "lepiej"

U nas na wsi świetnie się odróżnia mieszczan od miastowych. Rosół mama
ugotowała? Zjadłeś? Smacznego. To ładuj już te zimioki do samochodu i
wracaj do miasta.

> A który psychiatra zajmuje się pisem?
> Widzę, że masz jakieś informacje z pierwszej ręki. Dobry jest?
> Chyba niezbyt, skoro ci nie pomógł i z pisu przerzuciłaś się do
> pseudonarodowców.

Kłamiesz.

7. Data: 2019-01-20 14:10:58

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-20 o 13:24, XL pisze:

> Kłamiesz.

Wypisałaś się z pseudonarodowców? Skąd ta nagła zmiana? Za mało
procentów dostali i się zniechęciłaś?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2019-01-20 14:22:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Wypisałaś się z pseudonarodowców? Skąd ta nagła zmiana? Za mało
> procentów dostali i się zniechęciłaś?

Kłamiesz - nie byłam ani w PiS, ani w ,,pseudonarodowcach".
Należę do Ruchu Narodowego i poprzedni wynik tylko mnie mobilizuje.
Wyborcze koalicje budują. Walczymy dalej mocniejsi.

9. Data: 2019-01-20 14:59:12

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-20 o 14:22, XL pisze:

> Kłamiesz - nie byłam ani w PiS,

Kłamiesz.
Każdy kto popiera pis należy do pis.
Przed pseudonarodowcami byłaś piewcą pisu.

> ani w ,,pseudonarodowcach".

Kłamiesz.

> Należę do Ruchu Narodowego

No właśnie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2019-01-20 16:15:31

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/01/2019 o 10:36, XL pisze:

> PiS rzondzi w Jewropie? Leć do tej prokuratury lepi... Abo do psychiatry?

ja za wode nie place, i mam, normalnie jaja, no ale pis tu nie rzadzi

--
gazebo

Kolejny rekord WOŚP!
Jak dwa razy obrabować Polaków?