Brawo, Cejrowski!

21. Data: 2019-05-04 00:23:39

Temat: Re: Brawo, Cejrowski!
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 12 lutego 2019 19:17:29 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:
> [...]
wszystkich, którzy są śmierci bliscy.

> przekaz jest taki, ze na smierci sie zarabia
>
> --
> gazebo

Przekaz jest taki Gazebo, żeby media elicie posługujące pomyślały choć
przy tak dramatycznym momencie również o tych, dla których i dzięki którym
istnieją. Poza tym podane przeze mnie "formułki" to tylko zwykła przyzwoitość.
Przyzwoitość w zapewnieniu tych, że choć nie znają osób, które w tym czasie
są w podobnym położeniu, to jednak o nich też, a może jeszcze tym bardziej,
wszyscy pamiętamy.

jacek

22. Data: 2019-05-04 07:03:23

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/05/2019 o 23:23, j...@o...pl pisze:
> [...]
> są w podobnym położeniu, to jednak o nich też, a może jeszcze tym bardziej,

jak to milo, ze ci sie chce, ja juz nie mam na to ochoty, pisac,
tlumaczyc, wyjasniac

--
gazebo

23. Data: 2019-05-11 23:10:49

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 4 maja 2019 07:03:24 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:
wszystkich, którzy są śmierci bliscy.

> jak to milo, ze ci sie chce, ja juz nie mam na to ochoty, pisac,
> tlumaczyc, wyjasniac
>
> --
> gazebo

chce mi się tylko dlatego, że oprócz mnie, ciebie i Boga
ktoś to jeszcze przeczyta, a choćby nawet nie czytał, to Duch Święty
wszystko wszystkim przekaże zrozumiale i jak najbardziej właściwie.

jacek

Woda tylko dla wybranych!
Kolejny rekord WOŚP!
Jak dwa razy obrabować Polaków?