Brokul

1. Data: 2001-09-06 20:10:18

Temat: Brokul
Od: "SEbek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Postanowilem sprobowac brokula. Ale nie wiem jak go sie gotuje. Moze mnie
ktos poratowac jakims przepisem.
Pozdr.
SEBek

--
s...@w...pl
ICQ# 126229314

1. Data: 2001-09-06 20:37:48

Temat: Re: Brokul
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik SEbek <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9n8lhi$1k7k$...@r...atman.pl...
> Postanowilem sprobowac brokula. Ale nie wiem jak go sie gotuje. Moze mnie
> ktos poratowac jakims przepisem.

Bez jaj!

Wkn ;-)

1. Data: 2001-09-06 20:52:03

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Bez jaj!
>
>Wkn ;-)

No cos ty! Brokula bez jaj chesz jesc??? nie moze byc

zbulwersowana w Tyne and Wear
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-06 20:56:51

Od: "Zowisia" <z...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"SEbek" <s...@w...pl> napisał(a):
> Postanowilem sprobowac brokula. Ale nie wiem jak go sie gotuje. Moze mnie
> ktos poratowac jakims przepisem.
----
sie go myje, dzieli/nie dzieli
wrzuca do osolonego i lekko poslodzonego wrzatku
LODYGAMI W DOL !!!!
i gotuje sie on tam (kwiat sie gotuje szybciej, wiec
wystarczy jak jest na gorze) kilka minut moze ok. 12 ....
ostrym nozem sie sprawdza czy juz (ma wchodzic
ten noz z lekkim oporem)
lodyga ugotowanego b. powinna byc calkiem przezroczysta
ale twardawa;
a do tego buleczka tarta podpieczona na sucho
na patelni i potem do niej maslo,
albo w ogole elegancja: sos beszamelowy
(ksiazka kucharska albo archiwum grupy).
:))

--
Zowisia < mail to: z...@n...spam.poczta.onet.pl >

1. Data: 2001-09-06 21:15:47

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 6 Sep 2001 23:19:45 +0200, "Jerzy" <0...@m...pl>
wrote:

>mnie
>Gotowac Krysiu, gotowac bez jaj, a jesc jak kto chce.
>pozdr. Jerzy

wiem, ja tylko tak sobie

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-06 21:19:45

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-09-07 07:30:51

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zowisia <z...@n...spam.poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9n8o13$icr$...@n...onet.pl...
> ----
> sie go myje, dzieli/nie dzieli
> wrzuca do osolonego i lekko poslodzonego wrzatku
> LODYGAMI W DOL !!!!

one i tak się przekopyrtną, daremne Twoje wysiłki, hie hie

Wkn

1. Data: 2001-09-07 07:51:33

Od: "Anka P." <p...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na patelni i potem do niej maslo,
> albo w ogole elegancja: sos beszamelowy
> (ksiazka kucharska albo archiwum grupy).

to pyszny przepis ;-)
ze wzgledu ze jestem amatorka brokul , wynalazlam pare innych sposobow
konsumpcji
np takie ugotowanego w calosci mozna polac podgrzana smietana z sola i
pieprzem , calkiem smaczne
albo przepis na "brokuly a la szpinak" , jesli ktos jest amatorem
szpinaku to na pewno ten sposob mu przypadnie do gustu
po ugotowaniu nalezy brukuly rozrobnic , moze byc narzedziem ktorego
zwykle uzywamy do ubijania ziemniakow , nastepnie nalezy dodac 2 zabki
czosnku rozbitego na miazge , sol , pieprz.... lyzke smietany ,
wymieszac , nastepnie robimy zasmazke z lyzki masla i lyzeczki maki
aha ..... mimo ze to brukuly a la szpinak , nie dodajemy rozdrobnionego
jajka w tym przypadku , to jedyna roznica ;-)

polecam bo naprawde jest pyyyszne

matka

1. Data: 2001-09-07 09:31:58

Od: "Setsuna" <m...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja dodaje surowy do salatek. Albo w sosie z zoltego sera i pieczony w
piekarniku. Moze byc do stir fry. Zupka... Musze isc na zakupy...

Setsuna.

1. Data: 2001-09-07 10:48:41

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>mnie
>
>one i tak się przekopyrtną, daremne Twoje wysiłki, hie hie
>
>Wkn

zalezy od gara. Ja wkladam kawalki brokula, nogami w dol, i nie
przekopyrtna sie, jesli garniunio jest za maly na swobodne
plywanie. Stoja na sztorc i ani pisna

Krysia
K.T. - starannie opakowana

lasagne w restauracji