mam nadzieje że na temat

1. Data: 2001-09-06 20:22:53

Temat: mam nadzieje że na temat
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

tak sobie myślę, ze chyba za dużo już tu napisałam i czas zakonczyc posty o
tym co mi się udało ugotowac. nie chcę denerwowac "starych" gtrupowiczów
wiec od teraz bede pisac krótko i tylko wtedy gdy bede miała o czym.

pozdrawiam :)
MechaGodzilla

1. Data: 2001-09-06 20:30:52

Temat: Re: mam nadzieje że na temat
Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MechaGodzilla" <m...@n...plNOSPAM> napisał w wiadomości
> tak sobie myślę, ze chyba za dużo już tu napisałam i czas zakonczyc posty
> tym co mi się udało ugotowac. nie chcę denerwowac "starych" gtrupowiczów
> wiec od teraz bede pisac krótko i tylko wtedy gdy bede miała o czym.

Mechcia!!!

Nie przesadzaj, kazdy czasami pomarudzi i ma zly dzien, a ta grupa ma smak
nie tylko z powodu smakowitych przepisy, ale dlatego, ze sa tu wspaniali
ludzie, mozna popisac nie tylko o kuchni, ale o wszystkich innych dziwnych i
mniej dziwnych rzeczach, o nastrojach, pogodzie... Pisz co ugotowalas, moj
slubny lubi czytac Twoje posty, a potem chodzi za mna i nudzi, ze chce
pierogi, albo knedle;-)))) Usmiechnij sie;-)))) i trzymaj sie cieplo;-))

Pozdrawiam wszystkich humorzastych mniej lub bardziej,

Kaliope

--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-09-06 20:31:42

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tym co mi się udało ugotowac. nie chcę denerwowac "starych" gtrupowiczów
> wiec od teraz bede pisac krótko i tylko wtedy gdy bede miała o czym.
Dużo? Mało! Ważne aby treściwie i zjadliwie. ;-)
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-09-06 20:38:42

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <0...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9n8m79$npk$...@s...icm.edu.pl...

> Dużo? Mało! Ważne aby treściwie i zjadliwie. ;-)

zjadliwie to już ona potrafi, nie martw się ;-)
Wk

1. Data: 2001-09-06 20:46:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 6 Sep 2001 22:38:42 +0200, "Wkn" <w...@w...pl> wrote:

>Użytkownik Jerzy <0...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
>napisał:9n8m79$npk$...@s...icm.edu.pl...

>zjadliwie to już ona potrafi, nie martw się ;-)
>Wk

Tresciwie tyz!

jam jej przyszywana cioteczka

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-06 21:15:38

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potwierdzam;

> Tresciwie tyz!
Al;e nie na gesto czyli tak jak lubie;

> jam jej przyszywana cioteczka
Ooooo, a do czego Ci sie "podszyla"? Czyzby Ci zaglosowala na
pl.rec.robotkireczne???
;-)
pozdr. Jerzy
PS
Chyba zaloze pl.rec.majsterkowanie. A moze juz jest?
Sa chetni???

1. Data: 2001-09-06 21:16:49

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ooooo, a do czego Ci sie "podszyla"? Czyzby Ci zaglosowala na
>pl.rec.robotkireczne???
>;-)
>pozdr. Jerzy

jakis Ty nieszlachetny!

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-06 22:09:12

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakis Ty nieszlachetny!
Wybacz, jam nie szlachcic jeno...
Czym moge sie zasluzyc abys sie udobruchala?
pozdr. Jerzy
PS
To zwykla zawisc przemawia przeze mnie [nie mam lapek i pisze kopytkami].

1. Data: 2001-09-07 05:17:36

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> pozdr. Jerzy
> PS
> Chyba zaloze pl.rec.majsterkowanie. A moze juz jest?
> Sa chetni???

ja jestem chetna. zaraz cosik zmajstruje...
:)
pozdrawiam
Mechcia

1. Data: 2001-09-07 07:32:22

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <0...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9n8ru3$i8f$...@s...icm.edu.pl...
> Wybacz, jam nie szlachcic jeno...
> Czym moge sie zasluzyc abys sie udobruchala?
> pozdr. Jerzy

Grochówkę jej wyślij ;-)

Wkn

Brokul