Brzuszki

1. Data: 2002-11-02 19:32:10

Temat: Brzuszki
Od: "Mielech" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Ostatnimi czasy zaczełem ćwiczyć mięśnie brzucha czyli popularne
brzuszki. Zastanwiałem się jednak co dzięki takim ćwiczeniom uzyskam. Nadal
tego nie wiem. Dodam, że mam raczej szczupłą sylwetkę ciała więc nie chodzi
mi o zrzucenie tłuszczu. Może ktoś pomoże więc odpowiedzieć mi na to
nurtujące pytanie.

Pozdrawiam i dziekuję z góry za odpowiedź.

Pozdrawiam!!!

Mielech
---
m...@g...pl
www.mielech.of.pl
GG: 2873091

1. Data: 2002-11-02 20:13:25

Temat: Re: Brzuszki
Od: "R:a:i:s:t" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Mielech"
>Może ktoœ pomoże więc odpowiedzieć mi na to
> nurtujšce pytanie.

moja odpowiedz bedzie głupia na pierwszy rzut oka:)

dzieki "brzuszkom" mniej sie zmeczysz przy wiązaniu butów :)

itp.

Robin vel Raist
www.tey-bikers.com

1. Data: 2002-11-02 23:05:06

Od: "Asgahar" <(skasuj_to)a...@w...pl@skasuj@> szukaj wiadomości tego autora

Robiac prawidlowo brzuszki i trzymajac prawidlowa diete wyrobisz sobie tzw.
kaloryferek. Jednak nie zalamuj sie jak na poczatku nie widac bedzie
efektow najpierw musza sie wzmocnic wewnetrzne miesnie jamy brusznej zebys
mial plaski brzuch. Proponowal bym Ci podczas robienia brzuszkow robis
jednoczesnie sktery lokciami do kolan dzieki temu wyrobisz sobie miesnie
skosne, miesnie miedzyzebrowe i dolne partie miesni zebatych. Chyba ze to
cwiczenie bedzie dla Ciebie za trudne to mozesz po zwyklych bruszkach robic
skrety tulowiem a osiagniesz taki sam efekt.
Pozdrawiam Asgahar
Użytkownik "Mielech" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nurtujące pytanie.
>
> Pozdrawiam i dziekuję z góry za odpowiedź.

---

1. Data: 2002-11-02 23:36:33

Od: "R:a:i:s:t" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Asgahar"
[;;;]

bardzo ładnie to opisane, tylko napisz co to tak naprawde daje?
(oprocz efektownego wygladu)

:)

Robin vel Raist
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
www.tey-bikers.com

1. Data: 2002-11-03 00:36:05

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"R:a:i:s:t" wrote:

> "Mielech"
>
> moja odpowiedz bedzie głupia na pierwszy rzut oka:)

alez skądze ;-)

> dzieki "brzuszkom" mniej sie zmeczysz przy wiązaniu butów :)

hehe, a jednak.......... :)

--
Lia
GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2002-11-03 06:21:31

Od: "R:a:i:s:t" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Lia"
> hehe, a jednak.......... :)

no to nogi pod kaloryfer i ćwicz skoro nie wierzysz :P

Robin vel Raist
www.tey-bikers.com

1. Data: 2002-11-03 09:43:48

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"R:a:i:s:t" wrote:

> "Lia"
>
> no to nogi pod kaloryfer i ćwicz skoro nie wierzysz :P

Czy z moim brzuchem w g Ciebie jest cos nie tak?

--
Lia
GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2002-11-03 10:47:20

Od: "Asgahar" <(skasuj_to)a...@w...pl@skasuj@> szukaj wiadomości tego autora

pytanie jest tak retoryczne ze mam watpliwosci czy na nie odpowiadac no ale
sprobuje:
dla ducha:
- udoskonalenie siebie (a to jest warte kazdego wysilku)
- pozbycie sie kompleksow (jesli ktos je ma oczywoscie)
- wzmocnienie swojej psychiki i sily woli (kazdy wysilek wzmacnia psychike)
- satysfakcje z wyrzezbionego brzucha
- zwiekszenie wlasnej samooceny i pewnosci siebie
- w przyszlosci twoj syn nie bedzie musial sie wstydzic za ojca z BRZUCHEM
dla ciala:
- dziewczyny... :)
- tezyzna fizyczna i piekna rzezba
- zwiekszenie sprawnosci i wytrzymalosci organizmu
- lepsze zdrowie
- lepsza ochrona narzadow wewnetrzynych
- i wiele innych o ktorych trudno napisac a ktore przydadza sie przez cale
zycie
A tak pozatym jesli meczysz sie przy zawiazywaniu butow to lepiej zacznij
cwiczyc :P

1. Data: 2002-11-03 11:00:31

Od: "Nicola" <n...@g...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nurtujące pytanie.
>
> Pozdrawiam i dziekuję z góry za odpowiedź.

Twardy brzuch, płaski i z ładnymi mięśniami! Facetom to sie bardzoooooo
podoba!

1. Data: 2002-11-03 13:47:15

Od: "LS" <l...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
chodzi
> mi o zrzucenie tłuszczu. Może ktoś pomoże więc odpowiedzieć mi na to

Zalezy jak je je cwiczysz - z obciazeniem czy bez, ze spieciem czy nie, z
nogami wysoko czy na ziemi. Ile serii i jakie odpoczynki? Tluszczyku raczej
przez to nie spalisz i uwazaj na kregoslup.

A przy okazji witam sie z wszystkimi. Zagladnalem na grupe tak przez
przypadek a teraz podczytuje, bo czasem cos ciekawego i dla faceta sie trafi
:). Pozdrawiam
L.

gdzie w Wa-wie dobry fryzjer?
Apaszki itp.