Buddyzm = brak sensu życia

11. Data: 2016-12-07 20:50:50

Temat: Re: Buddyzm = brak sensu życia
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 7 grudnia 2016 20:33:04 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
> Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

> ojapierdole, to ty taki groźmy??? przprzszm niewiedziauem
>
> hahahahahahahhhaa

Zazwyczaj mi się nie chce i piszę na pół gwizdka, ale jak ktoś najeżdża na
imponderabilia, wtedy uruchamiam intelekt na wysokich obrotach. Bo wtedy nie
ma "moja nie chcieć" ;)

12. Data: 2016-12-07 21:50:34

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

> [...]
oglegroups.com...

>imponderabilia, wtedy uruchamiam intelekt na wysokich obrotach.

debila intelekt na wysokich obrotach???

buhahahahhahahahaha

13. Data: 2016-12-07 21:58:55

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.12.2016 o 21:50, Ghost pisze:

> debila intelekt na wysokich obrotach???

Co by nie mówić to Jakub jest jest inteligentny i ideowy

14. Data: 2016-12-07 22:01:56

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.12.2016 o 21:14, CookieM pisze:
> pinokio - ty prymitywny kościelny propagandysto (lub zwykły trollu, nie
> ma znaczenia), straszący swoim odpustowym piekiełkiem wszystkich, którzy
> nie myślą tak, jak ty, dedykuję ci ten tekst:
> http://hartman.blog.polityka.pl/2016/12/04/zyczenia-
dla-rydzyka-na-25-lat-rm/

Hartman jako autorytet? Facet który promuje kazirodztwo? Żal.

15. Data: 2016-12-07 23:59:31

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 7 grudnia 2016 21:51:00 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
> Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

oglegroups.com...

> debila intelekt na wysokich obrotach???
>
> buhahahahhahahahaha

Wiesz, ja tobie ghościk coś subtelnie w porównaniu ze stylem codziennym zasugeruję.
Może się pomyliłeś i jestem raczej _trywialny_ (czyli ktoś, kto
potrafi, ale rzadko kiedy chce) niż _tępy_ (czyli ktoś kto chce, ale nie
potrafi).

16. Data: 2016-12-08 00:20:10

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 7 grudnia 2016 22:01:55 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:
dla-rydzyka-na-25-lat-rm/

> Hartman jako autorytet? Facet który promuje kazirodztwo? Żal.

Raczej jako vox pewnej części populi.
W takim kontekście może sobie promować kazirodztwo i akurat tej części populus
może nie podzielać, ale się brzydzić. Nie lekceważyłbym na twoim miejscu tego,
co się nazywa antyklerykalizmem ludowym. Do tego się odwołują również np.
"Fakty i Mity", "NIE" Urbana i inne lewicowe tabloidy, ale zjawisko to wyprzedza
zarówno starą komunę, jak i neomarksizm o jakieś 900 lat. Przy czym to jest
antyklerykalizm wybiórczy - kapłani Chrysta są nie w porządku, gdyż z Zachodu
i Południa Europy, żercy Świętowita i szeptunki fajni bo swojscy i z naszej
wsi - innymi słowy występuje w parze z "turbosłowiańszczyzną" xD
Wiem, bo przecież sam napisałem ponad 5 lat temu tomik poetycki złożony
w większości z wierszy wywodzących się z tego etosu i nie zamierzam nigdy
żałować tego faktu. Nigdy nie żałuję, jak mam dobrą zabawę literacką, czyli
uprawiania "sztuki dla sztuki".

17. Data: 2016-12-08 08:43:38

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

> [...]

>potrafi, ale rzadko kiedy chce) niż _tępy_ (czyli ktoś kto chce, ale nie

Nie, po prostu jesteś prostak-ćwok, który sobie coś musi rekompensować wiarą
w różne magie.

18. Data: 2016-12-08 14:19:17

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 8 grudnia 2016 08:44:02 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
> [...]
oglegroups.com...

> Nie, po prostu jesteś prostak-ćwok, który sobie coś musi rekompensować wiarą

Nic nie muszę rekompensować sobie. W różne magie wierzę nie dlatego,
że odczuwam instynktowną potrzebę wiary w magie jak to robią ćwoki, tylko
że jest to sposób nadawania sensu rzeczom, których albo nikt przede mną ich
nie nadał, albo jeśli nadał, to tylko dla siebie, a ja nadaję je od nowa.
Te magie są częścią mojego entourage, artystycznego przedstawienia teatru
dr. Cagliari. Nie tylko sprawiają mi przyjemność i satysfakcję, ale pełnią
też rolę użytkową - pasa transmisyjnego w dół. Nie pomyślałeś o tym Ghost?

NOWE idzie!
Dość niszczenia cywilizacji!
W stanie wojennym siedziałem na dołku w Krośnie.
Putin i Spółka
Bojkotuję Facebook.