Dość niszczenia cywilizacji!

1. Data: 2016-12-02 16:37:26

Temat: Dość niszczenia cywilizacji!
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cywilizacja jest niszczona od 500 lat odkąd wystąpił Luter
Potem 300 lat temu powstała masoneria, potem kolejne rewolucje.

2. Data: 2016-12-02 19:35:38

Temat: Re: Dość niszczenia cywilizacji!
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-02 o 16:37, pinokio pisze:
> Cywilizacja jest niszczona od 500 lat

Znacznie dłużej. Widać, że kompletnie nie znasz historii. Szczególnie
historii kościoła katotalibskiego.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2016-12-02 23:14:53

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Cywilizacja jest niszczona od 500 lat odkąd wystąpił Luter
> Potem 300 lat temu powstała masoneria, potem kolejne rewolucje.

A przez kogo - lub przez co - jest niszczona?

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

4. Data: 2016-12-02 23:16:03

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.12.2016 o 23:14, LeoTar pisze:

> A przez kogo - lub przez co - jest niszczona?

różne sekty, masoneria, komuniści

5. Data: 2016-12-02 23:35:19

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.12.2016 o 23:16, pinokio pisze:

> różne sekty, masoneria, komuniści

Na szczęście dzielny Kościół Katolicki stoi na straży Prawdy, Dobra i
Szczęścia i wspólnie ze wszystkimi uznającymi Jego władztwo siłami
zaprowadzi niedługo niebiański porządek. Cierpliwości, ducha nie gaście!
http://www.krytykapolityczna.pl/artykuly/opinie/2016
1129/rok-wschodzacego-slonca-intronizacji-kosciola

6. Data: 2016-12-02 23:37:40

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-02 o 23:16, pinokio pisze:

> różne sekty

Nareszcie piszesz z sensem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2016-12-03 06:48:57

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> różne sekty, masoneria, komuniści

Te sekty, o których piszesz, są tylko SKUTKAMI a nie pierwotną
PRZYCZYNĄ. Są konarami drzewa wyrosłego na fałszu, a raczej błędzie
popełnionym przez nieświadomego Stwórcę na początku czasu.

8. Data: 2016-12-03 06:51:54

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> różne sekty, masoneria, komuniści

Te sekty, o których piszesz, są tylko SKUTKAMI a nie pierwotną
PRZYCZYNĄ. Są konarami drzewa wyrosłego na fałszu, a raczej błędzie
popełnionym przez nieświadomego Stwórcę na początku czasu. Taka drobna
zamiana w danej początkowej: Fałsz zamiast Prawdy.

9. Data: 2016-12-03 07:05:50

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:

> [...]
> http://www.krytykapolityczna.pl/artykuly/opinie/2016
1129/rok-wschodzacego-slonca-intronizacji-kosciola

Jeżeli Fałsz, obłuda i przemoc rządzą światem to ktoś kiedyś musi
ujawnić Prawdę albo ten nasz świat, zbudowany na kłamstwie, runie i zginie.

Czy jesteś gotowym dać głowę, że tym, który Prawdę ujawni nie jest
właśnie Kościół katolicki?

10. Data: 2016-12-03 09:25:32

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-12-02 23:16, obywatel pinokio uprzejmie donosi:

> różne sekty, masoneria, komuniści

czyli ludzie.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

W stanie wojennym siedziałem na dołku w Krośnie.
Putin i Spółka
Bojkotuję Facebook.
Nie kupię biletu od Jandy...
"Tango" Mrożka