Dość niszczenia cywilizacji!

11. Data: 2016-12-03 11:05:18

Temat: Re: Dość niszczenia cywilizacji!
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.12.2016 o 09:25, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-12-02 23:16, obywatel pinokio uprzejmie donosi:

> czyli ludzie.

Ale nie ci wystrugani z drewna.

Ewa

12. Data: 2016-12-03 14:05:29

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.12.2016 o 07:05, LeoTar pisze:
[...]
> Jeżeli Fałsz, obłuda i przemoc rządzą światem to ktoś kiedyś musi
> ujawnić Prawdę albo ten nasz świat, zbudowany na kłamstwie, runie i zginie.
>
> Czy jesteś gotowym dać głowę, że tym, który Prawdę ujawni nie jest
> właśnie Kościół katolicki?

Sam napisałeś swego czasu, że funkcjonariusze Kościoła są uzależnieni od
swoich matek i zdemoralizowani władzą nad nieuczoną biedotą, dlaczego
więc Kościół miałby tę prawdę ujawnić?

13. Data: 2016-12-03 16:43:00

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:
> [...]

> Sam napisałeś swego czasu, że funkcjonariusze Kościoła są uzależnieni od
> swoich matek i zdemoralizowani władzą nad nieuczoną biedotą, dlaczego

Dlatego właśnie, że sami byli tak bardzo blisko przemocy emocjonalnej.
Gdyby byli nieco dalej założyli by tzw. normalne rodziny a nie założyli
ich właśnie dlatego, że byli bardzo blisko skrajnej dominacji kobiety.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

14. Data: 2016-12-03 16:45:28

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:
> [...]

Gdyby byli nieco dalej założyli by tzw. normalne rodziny a nie założyli
ich właśnie dlatego, że byli bardzo blisko skrajnej dominacji kobiety.
Uciekli w samotność na skutek przemocy ich matek.

15. Data: 2016-12-03 16:55:05

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.12.2016 o 16:43, LeoTar pisze:
> Dlatego właśnie, że sami byli tak bardzo blisko przemocy emocjonalnej.
> Gdyby byli nieco dalej założyli by tzw. normalne rodziny a nie założyli
> ich właśnie dlatego, że byli bardzo blisko skrajnej dominacji kobiety.

Pewnie, "gdyby pieprzyli mamusię to nie mieli by zahamowań" ;-)
Czy dopuszczasz że Ty się mylisz a inni są normalni?

16. Data: 2016-12-03 16:55:52

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.12.2016 o 16:45, LeoTar pisze:
> ich właśnie dlatego, że byli bardzo blisko skrajnej dominacji kobiety.
> Uciekli w samotność na skutek przemocy ich matek.
Pewnie, zwłaszcza Jan Paweł II ;-)

17. Data: 2016-12-03 18:44:54

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Pewnie, "gdyby pieprzyli mamusię to nie mieli by zahamowań" ;-)
> Czy dopuszczasz że Ty się mylisz a inni są normalni?

Nawet gdybym Ci odpowiedział, że się nie mylę, to byś nie uwierzył.
A zatem zostawmy wszystko sekwencji wydarzeń, które zweryfikują nasze
stanowiska.

18. Data: 2016-12-03 18:46:40

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Pewnie, zwłaszcza Jan Paweł II ;-)

Zgadza się. I dlatego miał tylko platoniczne przyjaciółki. ;-)

19. Data: 2016-12-03 18:50:20

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.12.2016 o 18:46, LeoTar pisze:

> Zgadza się. I dlatego miał tylko platoniczne przyjaciółki. ;-)

Jak Karol Wojtyła mógł być zdominowany skoro został wcześnie osierocony?
A to że "miał tylko platoniczne przyjaciółki" to Jego świadomy wybór.

20. Data: 2016-12-03 19:04:00

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Jak Karol Wojtyła mógł być zdominowany skoro został wcześnie osierocony?

Brak któregokolwiek z rodziców to w efekcie brak możliwości
doświadczalnego poznania przez dziecko relacji kobieta-mężczyzna. Jest
to ni mniej ni więcej... uzależnienie spowodowane przez brak wiedzy.
Efekt dokładnie taki sam jak dominacja jednego z rodziców (przemoc)
czyli niemożność poznania prawidłowości partnerskiego układu
męsko-Żeńskiego. Zarówno brak jednego z rodziców jak i dominacja kobiety
dają efekt przemocy, który dziecko podświadomie przyjmuje za wzorcowy i
akceptuje jako obowiązujący.

> A to że "miał tylko platoniczne przyjaciółki" to Jego świadomy wybór.

Podświadomie bał się związać z duchowo i fizycznie z którąkolwiek z
kobiet a satysfakcję sprawiała mu zapewne psychiczna manipulacja nimi,
którą to czynność opanował do perfekcji.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

W stanie wojennym siedziałem na dołku w Krośnie.
Putin i Spółka
Bojkotuję Facebook.
Nie kupię biletu od Jandy...
"Tango" Mrożka