Dość niszczenia cywilizacji!

31. Data: 2016-12-04 23:15:31

Temat: Re: Dość niszczenia cywilizacji!
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.12.2016 o 22:25, pinokio pisze:

> Propagandowy filmik
Luter był diabolicznym ideologiem, polecam wykład księdza profesora
Guza: https://www.youtube.com/watch?v=6lZPe_PZwJs

32. Data: 2016-12-04 23:38:18

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Luter był diabolicznym ideologiem, polecam wykład księdza profesora
> Guza: https://www.youtube.com/watch?v=6lZPe_PZwJs

1h 14min, aż tyle czasu nie mam. Nie wiem czy był diaboliczny, czy nie był.
Papież potępił Luteranizm? Weź poprawkę na to że religie same
są sobie niechętne, nawet różne odłamy tej samej religii
są sobie niechętne.

Są podziały w chrześcijaństwie, u sruli i muslimów też są.
Takich krytykantów jak ten ksiądz są tysiące w każdej religii.

33. Data: 2016-12-04 23:40:21

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.12.2016 o 23:38, v...@g...com pisze:
> Papież potępił Luteranizm? Weź poprawkę na to że religie same

"że wkrótce potem 3 stycznia 1521 papież Leon X ekskomunikował Lutra na
zawsze." z Wikipedii

34. Data: 2016-12-05 16:05:17

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik pinokio napisał:

> "że wkrótce potem 3 stycznia 1521 papież Leon X ekskomunikował Lutra na
> zawsze." z Wikipedii

cyt.
stanowisko Jana Pawła II wobec Marcina Lutra. Papież pisze dosłownie, iż w jego
przypadku ,,wszyscy władowaliśmy na siebie winę". Ojciec Święty nie zdjął wprawdzie z
reformatora ekskomuniki, podkreślił jednak, iż uważa ją za bezprzedmiotową, ponieważ
,,każda ekskomunika wygasa ze śmiercią".

byt.
Bergoglio
intencje Marcina Lutra nie były błędne

W stanie wojennym siedziałem na dołku w Krośnie.
Putin i Spółka
Bojkotuję Facebook.
Nie kupię biletu od Jandy...
"Tango" Mrożka