Buki

1. Data: 2003-09-07 18:22:15

Temat: Buki
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś wie, czy sarny i jelenie mają zwyczaj obgryzać zimą korę z buków
(pod nosem mając np. małe dębiki, brzozy, dzikie róże, jeżyny).

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2003-09-07 20:33:01

Temat: Re: Buki
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> writes:

> Może ktoś wie, czy sarny i jelenie mają zwyczaj obgryzać zimą korę z
> buków (pod nosem mając np. małe dębiki, brzozy, dzikie róże,
> jeżyny).

Ja wiem na pewno, że zające nimi nie gardzą. Mając w pobliżu i dębiki
i brzozy...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Rzekł uzdrawiacz, goszcząc we wsi Sędziwuje:
,,Ból złudzeniem jest i tak też go traktuję.

3. Data: 2003-09-07 20:57:53

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m1iso4bapu.fsf@sapijaszko.net...

> Ja wiem na pewno, że zające nimi nie gardzą. Mając w pobliżu i dębiki
> i brzozy...

I wczesną wiosną też. Młode przyrosty wierzby np.
I lilaki:-( Młode koziołki sobie na nich ćwiczą;-)

A jesienią jeszcze nachyłki, bratki i inne śliczności. Same kwiaty im
smakują.

Pozdrawiam
niewesoło
Marta

4. Data: 2003-09-08 00:52:48

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz <b...@i...pl> wrote:
> Może ktoś wie, czy sarny i jelenie mają zwyczaj obgryzać zimą korę z
> buków (pod nosem mając np. małe dębiki, brzozy, dzikie róże, jeżyny).

nie wiem.
ale wiem, że mając pod ryjem 100 hektarów buków, brzóz i te de, wciąż wolą
zaglądnąć do mojego ogrodu i obeżreć korę z gruszki.

moon

5. Data: 2003-09-08 01:06:50

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> nie wiem.
> ale wiem, że mając pod ryjem 100 hektarów buków, brzóz i te de, wciąż wolą
> zaglądnąć do mojego ogrodu i obeżreć korę z gruszki.

A ja dochodzę do wniosku, że od saren gorsi są sąsiedzi. Dzisiaj przyłapałam
jakiegoś łachmytę jak szarpał gałąź szarej renety. Efekt : złodziej uciekł,
olbrzymi konar złamany:-(
Jak tak dalej pójdzie zostaną mi same stare pnie.

Pozdrawiam
smętnie
Marta

6. Data: 2003-09-08 01:30:14

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> wrote:

> [...]
> : złodziej uciekł, olbrzymi konar złamany:-(
> Jak tak dalej pójdzie zostaną mi same stare pnie.

wsi spokojna, wsi wesoła...
ja to nawet już nie zwracam uwagi!
w tym roku nie dane mi było zjeść maliny ani jednej, obżarli porzeczki i
agrest...
tak jest... od zawsze!
he he eh!
z drugiej strony... mam w stodole kosiarkę, narzędzia, grill, w domu całą
masę urządzeń, ale nikt nigdy nie próbował się nawet połasić.
Galicja!
płodami się podziel, ale do domu to nie wejdziesz:)
wolę już to...

Moon

7. Data: 2003-09-08 18:48:07

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem.
> ale wiem, że mając pod ryjem 100 hektarów buków, brzóz i te de, wciąż wolą
> zaglądnąć do mojego ogrodu i obeżreć korę z gruszki.
>
> moon

Przychodzą na sałatę,której nie masz.
Skoro już są dobierają się do innych
smakowitości:-)

Pozdrawia boletus

8. Data: 2003-09-08 18:52:01

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Galicja!
> płodami się podziel, ale do domu to nie wejdziesz:)

Najgorzej ma Grzegorz od limeryków:-(((

Pozdrawia i zawsze czeka boletus

zagadkowe drzewo
Czy teraz można?