Czy teraz można?

1. Data: 2003-09-07 07:46:12

Temat: Czy teraz można?
Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jeszcze można siać trawę? Czy do końca września można, czy już za późno?
Czy można jeszcze rozsadzać rudbekie i przesadzać pierwiosnki? A siać
niezapominajki? Wczoraj posadziłam liliowce /rozsady z cebulkami/ Co z nimi
będzie?
Jak nawozić białe lilie? Dziadek sypał tam popiół z pieca i rosły dorodne.
Na jesień czy na wiosnę? Teraz one wypusciły nowe liście. Czy ziemę pod
liliami i tulipanami, wyplewioną z chwastów można ściółkować na zimę korą?
/Zdobyłam 200 kg prześlicznej kory/. I ostatnie pytanie: Które roślinki nie
tolerują kory?
Odpiszcie prędko proszę!
Goldie

2. Data: 2003-09-07 07:54:46

Temat: Re: Czy teraz można?
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziadek sypał tam popiół z pieca i rosły dorodne.

Ooooo! A Ty co tam robisz, Dziadku ?

> /Zdobyłam 200 kg prześlicznej kory/.

Skoro już jesteś u Goldie, spal tę korę!

> Goldie

Pozdrawia Was boletus

3. Data: 2003-09-07 08:27:28

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> wrote in message
> Czy jeszcze można siać trawę? Czy do końca września można, czy już za
późno?

Teoretycznie można, praktycznie zależy to od pogody.

> Czy można jeszcze rozsadzać rudbekie i przesadzać pierwiosnki? A siać
> niezapominajki?

Wysiewaj i rozsadzaj.

Wczoraj posadziłam liliowce /rozsady z cebulkami/ Co z nimi
> będzie?

Jak to co, albo zakwitną, albo nie zakwitną.:-)
To nie są cebulki swoją drogą.

> Jak nawozić białe lilie? Dziadek sypał tam popiół z pieca i rosły dorodne.

Próchniczna ziemia z pewną zawartością wapna. Popiół podobno odkwasza.

> Na jesień czy na wiosnę? Teraz one wypusciły nowe liście. Czy ziemę pod
> liliami i tulipanami, wyplewioną z chwastów można ściółkować na zimę korą?

Wiosną. Ściółkować.

> /Zdobyłam 200 kg prześlicznej kory/. I ostatnie pytanie: Które roślinki
nie
> tolerują kory?

Te wyplewiane?

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2003-09-07 10:58:35

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał(a):

> Ooooo! A Ty co tam robisz, Dziadku ?
>
> Pozdrawia Was boletus

Dziadek to Dziadek, zawsze go warto naśladować , nawet jak sypie popiół.
Tylko czemu po środzie popielcowej wyłysiałem to nie wiem, hi hi hi

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

5. Data: 2003-09-07 12:42:58

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2003-09-07 13:54:12

Od: "Jack" <w...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Można siać ale nie radził bym długo zwlekać - pod koniec września mogą byc już
noca przymrozki

Pozdro
Jack

7. Data: 2003-09-07 14:09:41

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> Wiosną. Ściółkować.

Istotnie, jesli pod tulipanami, to wiosna. Teraz to bedzie nad tulipanami.
A na serio, jesli pytanie dotyczy tego, czy lilie i tulipany przebija sie
przez kore, to tak, przebija sie.

A do Basi pytanie - dlaczego twoim zdaniem lepiej jest wiosna?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2003-09-07 14:12:58

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dziadek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> Dziadek to Dziadek, zawsze go warto naśladować , nawet jak sypie popiół.
> Tylko czemu po środzie popielcowej wyłysiałem to nie wiem, hi hi hi
> Pozdrawiam ciepło, Dziadek

Bo popiol byl za cieply.

Pozdrowienia,
Michal

9. Data: 2003-09-07 14:33:50

Temat: Odp: Czy teraz można?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:K1H6b.27409$3...@t...neo.rr.com..
.
> "Dziadek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> Bo popiol byl za cieply.

:-)))))))))))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

10. Data: 2003-09-07 14:44:28

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Kwiecińska <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bjeneb$pgm$...@n...news.tpi.pl...
> Czy jeszcze można siać trawę? Czy do końca września można, czy już za późn
o?
Mozna, o ile liczysz na cieply pazdziernik :)

> Czy można jeszcze rozsadzać rudbekie i przesadzać pierwiosnki? A siać
Bez problemu mozna przesadzac i dzielic byliny na poczatku wrzesnia

> niezapominajki? Wczoraj posadziłam liliowce /rozsady z cebulkami/ Co z nim
Liliowce z cebulkami? U mnie maja kłącza i mięsiste korzenie a nie cebulki.
Niezapominajki mozna wysiac.

> Jak nawozić białe lilie? Dziadek sypał tam popiół z pieca i rosły dorodne.
Kazdy nawoz do roslin kwitnacych sie nada - czyli wiecej fosforu i potasu (j
ak w popiole), mniej azotu

> Na jesień czy na wiosnę? Teraz one wypusciły nowe liście. Czy ziemę pod
Na wiosne.

> liliami i tulipanami, wyplewioną z chwastów można ściółkować na zimę korą?
Lepiej liśćmi

> /Zdobyłam 200 kg prześlicznej kory/. I ostatnie pytanie: Które roślinki ni
> tolerują kory?
Te, lubiące zasadowy odczyn gleby

Elfir

hortensja talerzykowa
Zywpołot mi marnieje
Nasiona bawełny
Fiołek afrykański
Żyworódka pierzasta - 'Kolanchoe pinnata'