zagadkowe drzewo

1. Data: 2003-09-07 15:49:56

Temat: zagadkowe drzewo
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spodobało mi się jedno drzewko, które widziałam. Niestety nie znam jego
nazwy. Ma ono charakterystyczne owocki (owocostany?) no i teraz hmmm...
muszę poświntuszyć. Otóż owocostan to taki obły tworek (rózowy), u nasady,
którego znajdowały sie dwie kulki, kojarzyło mi sie to z pewnym niewymownym
organem. Czy ktoś wie co to? Bo ja nie mam pojęcia, a bardzo ciekawe było.
--
Pozdrawiam, Kaśka

2. Data: 2003-09-07 16:04:02

Temat: Odp: zagadkowe drzewo
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bjfkav$hep$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> którego znajdowały sie dwie kulki, kojarzyło mi sie to z pewnym
niewymownym > organem. Czy ktoś wie co to? Bo ja nie mam pojęcia, a bardzo

I praktyczne.... :-))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2003-09-07 16:05:27

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bjfku4$k4j$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
> dyskusyjnych napisał:bjfkav$hep$...@n...news.tpi.pl...
> niewymownym > organem. Czy ktoś wie co to? Bo ja nie mam pojęcia, a bardzo

Januszu, mi i tak głupio było to napisać, nie dobijaj mnie :-) A drzewko
takie urocze było, że chciałabym znać nazwę, może nasiona da się kupić.

> I praktyczne.... :-))))))

Nie, nie praktyczne, bo były malutkie, miały one ok 5 cm :-))))
--
Pozdrawiam, Kaśka

4. Data: 2003-09-07 16:21:43

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bjfl85$kkc$...@n...news.tpi.pl...

> Januszu, mi i tak głupio było to napisać, nie dobijaj mnie :-) A drzewko >
takie urocze było, że chciałabym znać nazwę, może nasiona da się kupić.

Płacić za nasiona? z czegoś takiego??? :-)))))))

> Nie, nie praktyczne, bo były malutkie, miały one ok 5 cm :-))))

Ojej! No to co z tego, ze tylko 5? Nie ważna jest uroda! Ważna jest
metoda... :-))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2003-09-07 18:07:34

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bjflvb$ntl$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
>
> takie urocze było, że chciałabym znać nazwę, może nasiona da się kupić.
>
> Płacić za nasiona? z czegoś takiego??? :-)))))))

Zapłacę, chetnie zapłacę, jeśli będę wiedziała jak to się nazywa :-)

> Ojej! No to co z tego, ze tylko 5? Nie ważna jest uroda! Ważna jest
> metoda... :-))))))))

Jeśli o urodzie mowa, to to było ładniejsze od... :-))))
--
Pozdrawiam, Kaśka

6. Data: 2003-09-07 18:11:42

Temat: Re: zagadkowe drzewo
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> [...]
niewymownym
> organem. Czy ktoś wie co to? Bo ja nie mam pojęcia, a bardzo ciekawe było.

Nanercz - jabłko i orzeszek? :-)

A poważnie - moszenki wykluczyłaś? Jakoś mi się kojarzą te obłe i różowe.

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2003-09-07 18:22:41

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bjfsd4$f6i$...@n...news.tpi.pl...

> Zapłacę, chetnie zapłacę, jeśli będę wiedziała jak to się nazywa :-)

O jej! A bez przedstawienia się to nie będzie to ???? :-)))))))

> Jeśli o urodzie mowa, to to było ładniejsze od... :-))))

Od czego??? :-))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

8. Data: 2003-09-07 18:31:17

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bjft0n$hbv$...@n...news.tpi.pl...

> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> niewymownym
>
> Nanercz - jabłko i orzeszek? :-)
>
> A poważnie - moszenki wykluczyłaś? Jakoś mi się kojarzą te obłe i różowe.

:-)))))))))))))
Jestescie mi obie winne za zniszczoną klawiaturę !!!! :-))))
Ta wymiana zdań między damami jast tak piękna, że wydrukowałem to sobie by
kiedyś wnukom pokazywać jakie damy ( z epoki babci) problemy miewały....
:-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

9. Data: 2003-09-08 06:45:28

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bjft0n$hbv$...@n...news.tpi.pl...

> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message
> >

> Nanercz - jabłko i orzeszek? :-)

Nie to nie to :-((

> A poważnie - moszenki wykluczyłaś? Jakoś mi się kojarzą te obłe i różowe.

Moszenki wykluczone :-)
To było twarde. A te kulki nie zawsze znajdowały się u nasady. Może to były
jakieś narośla?
--
Pozdrawiam, Kaśka

10. Data: 2003-09-08 06:54:26

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bjftjr$jm7$...@n...news.tpi.pl...

> Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:bjft0n$hbv$...@n...news.tpi.pl...

> :-)))))))))))))
> Jestescie mi obie winne za zniszczoną klawiaturę !!!! :-))))

Na temat klawiatury już Basia napisała, nie trza było pić :-))) To ewidentna
próba wyłudzenia :-))

> Ta wymiana zdań między damami jast tak piękna, że wydrukowałem to sobie by
> kiedyś wnukom pokazywać jakie damy ( z epoki babci) problemy miewały....
> :-))))

:-))))))

--
Pozdrawiam, Kaśka