zagadkowe drzewo

11. Data: 2003-09-08 07:54:29

Temat: Odp: zagadkowe drzewo
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...onet.pl...

> Trzmielina korkowa (Euonymus phellomanus)?

Niestety nie, to nie było podobne do trzmieliny.
--
Pozdrawiam, Kaśka

12. Data: 2003-09-08 07:54:56

Temat: Re: zagadkowe drzewo
Od: "" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2003-09-08 17:34:41

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> Użytkownik <w...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:3...@n...onet.pl...

> Niestety nie, to nie było podobne do trzmieliny.

Z zupełnie innej beczki - przed chwilą podziwiałam owoce magnolii kobus.
Fantastycznie różowe, o kształtach przypominających żelki z dawnych lat. Nie
miałam pojęcia, że potrafią być tak ozdobne.

Pozdrawiam, Basia.

14. Data: 2003-09-08 18:08:26

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Nie
> miałam pojęcia, że potrafią być tak ozdobne.

Rzeczywiście piękne, a wewnątrz 2-3 nasionek,
sporej wielkości,teraz pomarańczowych,śr. 6mm.

Pozdrawia boletus

15. Data: 2003-09-13 15:57:34

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bjhcq4

> Niestety nie, to nie było podobne do trzmieliny.

A jakie liscie? Pokroj? Zdjecie?

Elfir

16. Data: 2003-09-13 17:52:57

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elfir <e...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bjveno$16o$...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:bjhcq4

> A jakie liscie? Pokroj? Zdjecie?

Gdybym to ja pamiętała to opisałabym, drzewo było szerokie, rozłożyste.
Zdjęcia nie mam. :-(

--
Pozdrawiam, Kaśka

Czy teraz można?