przezadzanie

1. Data: 2003-09-07 20:44:05

Temat: Re: przezadzanie
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Magda" <e...@w...pl>

> Mam nowe rabaty,chcialabym juz teraz poprzesadzac kwiaty na nie,tak zeby
na
> wiosne juz pieknie kwitly.dotyczy to np. floksow,i roznych innych
> wieloletnich,ktorych nazw nie znam.
> Pytanie czy moge to zrobic teraz........z gpry dzieki Magda
:)
ja bym poczekal za bardziej sprzyjajaca pogoda
o ile to sa roslinki
ktorymi chcialasby pocieszyc oko jeszcze w tym roku
ja dzis tez u siebie zaczalem przesadzac rozne roslinki
min z duzymi lisciami
i choc wykopywalem i przesadzalem z duza bryla ziemi
to w wiekszosci mi klaply
:(((((((
z tymi innymi
o ile sa to rosliny na zime wykopywane z ziemi
nie musisz sie ceregielic
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

2. Data: 2003-09-07 20:55:25

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Generalnie zasada jest taka:
te ktore kwitną wczesną wiosną przesadź teraz, te które późnym latem i
jesienią przesadź na wiosnę.
Dobrze jest wykorzystać chłodniejszy dzień na takie prace.
I nie zapomnij ich podlewać:-)

> [...]
> ja dzis tez u siebie zaczalem przesadzac rozne roslinki
> min z duzymi lisciami
> i choc wykopywalem i przesadzalem z duza bryla ziemi

Rada na przyszłość:
przyciąć te liście by parowały jak najmniejsze ilości wody.

Pozdrawiam
Marta

3. Data: 2003-09-07 23:46:11

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> przyciąć te liście by parowały jak najmniejsze ilości wody.
:)
wiem o tym
i usunalem najwieksze liscie ale pomimo
ze przesadzalem z duza bryla korzeniowa
w glinie na sztych gleboko
i po okolo 10 cm z lazdej strony
to te pojedyncze jezyczki Przewalskiego
juz w pare minut po przesadzeniu polozyly na ziemi wszystkie liscie
:(

4. Data: 2003-09-08 00:32:34

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Mam tę języczkę akurat pierwszy sezon, ale sporo ma małych odrostów, więc
chyba w tym przypadku niespecjalnie musisz się przejmować:-)

Pozdrawiam
Marta

5. Data: 2003-09-08 11:20:58

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2003-09-08 11:43:22

Temat: Odp: przezadzanie
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:000501c3720c$52b3e080$0c7c63d9@d3h6c1...

> szkoda ze ta mimoza tak malo mrozoodporna
> jest ona przy wejsciu jednego z poznanskich centrow ogrodniczych
> i ilekroc tam jestem to zawsze polaskocze kilka jej lisci

Hm! Nowa jednostka chorobowa???? Mimozofilia??? Seksuolodzy nic o niej
jeszcze nie wiedzą :-)
Pozdrawiam :-))))))))))
Janusz

8. Data: 2003-09-08 17:55:34

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Hm! Nowa jednostka chorobowa???? Mimozofilia??? Seksuolodzy nic o niej
> jeszcze nie wiedzą :-)
hehe
kolejny przyklad Twojej nietolerancji
:PPP

Januszku
!!!
"nie dziwic sie
nie oburzac ale starac sie zrozumiec"
:)))

9. Data: 2003-09-08 20:48:33

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:003001c37239$c81927e0$e47c63d9@d3h6c1...

> jeszcze nie wiedzą :-)
> hehe
> kolejny przyklad Twojej nietolerancji

Dlaczego nietolerancji?? Przecież nie potępiam :-))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

10. Data: 2003-09-08 21:20:17

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego nietolerancji?? Przecież nie potępiam :-))
:)
choroba zawsze kojarzy sie z czyms zlym
:P
z pozdrowieniami i usmiechami