Bulimia

31. Data: 2003-02-16 20:22:37

Temat: Re: Bulimia
Od: "Marcin 'Dionizos'" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Marcin Strzelecki wrote:

> mowisz ze nie ma nic zlego w drastycznym odcchudzaniu?
> hmmm

to co opisales to _bardzo_ drastyczna proba ... odchudzania sie (chyba?)
a nie _troche_ drastyczna. wybrales amfetamine do odchudzania - dziwne.
no i nie przynosi efektow (a to napisalem)

> naszczescie mam kochajaca mnie Kobiete ktora naprawde mnie akceptuje.

wydaje mi sie ze oddalbym moj wyglad, rodzine, przyjaciol... wszystko za
taka kobiete. tez mam 20 lat i nikogo takiego nie spotkalem - docen to
co masz...
zycze duzo sil

pozdrawiam
Marcin