jak jej pomóc?

1. Data: 2003-01-02 14:45:10

Temat: jak jej pomóc?
Od: "Iga Dydo" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!!!skoro tu cos pisze to dlatego ze mam problem- a wlasciwie nie ja,tylko
moja kumpela.od 13 miesiecy chruje na bulimie-nie wiem jak jej pomoc...jesli
wy wiecie-dajcie znac.prosze

2. Data: 2003-01-05 19:12:03

Temat: Re: jak jej pomóc?
Od: "sisi" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iga Dydo" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ja,tylko
> moja kumpela.od 13 miesiecy chruje na bulimie-nie wiem jak jej

Ech, właśnie odpisałam Agacie, a teraz widzę Twój post..
przerażające, że jest nas aż tyle...
A jeszcze bardziej przerażające jest to, że aby zrozumieć tę
chorobę, trzeba jej samemu doświadczyć, tego jednak nikomu
nie życzę.
Igo,
wydaje mi się, że jedyne, co możesz zrobić to wspierać ją i
namawiać na leczenie, im prędzej się go podejmie, tym lepiej.
Możesz spróbować poczytać o tym, możesz spróbować namówić
ją do podjęcia prób jakiegoś racjonalnego odżywiania, pomagać
w kontroli, ale to chyba działa na krótką metę.. tak było przynajmniej
u mnie :(
Bulimia tak naprawdę nie jest chorobą ciała, nie jest jakimś
wyimaginowanym problemem, pogonią za idealną sylwetką modelki -
najczęściej jest po prostu odpowiedzią na nasze wewnętrzne osobiste
problemy - w relacjach z ludźmi, w samopostrzeganiu.
Dlatego jedynym rozwiązaniem wydaje mi się być terapia.
Tak jak napisałam wyżej - jeśli ktoś chce o tym pogadać,
może to zrobić w w.w. sposób.
pozdrawiam cieplutko
sisi

odwyk