Bzdurne odpowiedzi!

1. Data: 2003-09-03 08:25:58

Temat: Re: Bzdurne odpowiedzi!
Od: "oscar" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amnesiak" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:n1f9lv07p7a44ga8nkth5un4ea0k6a3obo@4ax.com...

> Tyle, że Ty sam rozstrzygasz, która polemika jest "rzeczowa", a która
> nie. Arbitralnie.

Mam prawo do wlasnego zdania, taknie?

> A pamiętasz co w skrócie psp oznacza litera "s"? Sci. Tam, gdzie
> rozważania mają charakter naukowy, "aparat logiczny" powinien pracować
> na pełnych obrotach. Parafrazując Filozofa, należałoby powiedzieć:
> "niech nie wchodzi tu ten, kto nie zna logiki". :-)

taaaaaak? Ciekawe czemu mowisz to mnie a nie nawrockiemu?
I innym poetom.

> Nieprawda.

Prawda

> Dość słabo znasz specyfikę tej grupy.

I tutaj dochodzimy do sedna.
Teraz zajedzie troche patosem w tym akapicie, ale czasami trzeba.
Jak to sie mowi - nie uszanowalem "AUTORYTETOW". i tutejszych ukladow
Twoje zastrzezenia wobec mnie opieraja sie ze jestem niedelikatny wobec tzw
"specyfiki", czyli tutejszej community.
Ja oceniam ze ta "community" robi zla robote.
Zreszta to jest prawidlowosc.
Idzie to tak:
Na poczatku jest grupa dyskusyjna i wszyscy sobie fajnie gadaja.
Panuje mniej wiecej duch zyczliwosci.
Ten duch sprawia ze ludzie zaczynaja sie do siebie zblizac, zjazdy,
spotkania prze piwie, strona, czaty itede.
Zaczyna sie wytwarzac system porozumiewania sie, wlasny jezyk i zwyczaje.
Ogolnie jest slodko.
Ale pewne tematy sa juz dawno obgadane, niektorych wrecz nie wypada
podejmowac.
I to jest wlasnie ta "specyfika".
Ludzi ktorzy nie znaja jezyka "community" a szczegolnie na psp wchodza na
tematy uznane przez "community" za "ograne" i "banalne" sa wyszydzani. Czyli
tak naprawde eliminowani.

<<Ja wychodze z zalozenia ze jak KTOS PRZYCHODZI Z PROBLEMEM, TO NIE MOZNA
GO KOPAC>>>

Zgadzasz sie?
.
A tutaj kopie sie taka osobe radosnie, aby pozbyc sie "banalnych" tematow i
w miare rozwoju takiej slodkiej "community" rosnie przewaga postow
absurdalnych i nie na temat nad tymi ktore na temat sa.

> Niestety zamiast jej poznania,
> od razu przystępujesz do przestawiania mebli.

TrenR rozstawia "nowe meble" tak zeby przypadkiem nie mialy nic do
powiedzenia.
Ja tego nie akceptuje.
Nie akceptuje jak ktos durnymi zarcikami zbywa proby dyskusji na grupie
dyskusyjnej.
I tyle.

> Najkrócej: siłą psp jest
> różnorodność jej użytkowników; styl i forma poszczególnych

Prosze Cie nie mow mi o sile przy 70 postach dziennie, ok?
Z czego 50% jest nie na temat, a taki TrenR stara sie zeby ich bylo jeszcze
mniej.

> Interesujesz się psychologią i takie rzeczy Cię nie interesują?

Pisalem ze nie intersuja mnie motywy, dlaczego ktos pisze.
Intersuje mnie co czytam.
Czy zostane za to skarcony? Bo myslalem ze to raczej normalne podejscie->
interesowac sie co maja ludzie do powiedzenia, a nie interesowac sie ich
motywami.

> Łapię. Poza wszystkim jednak, widziałbyś tę grupę czarno-białą.

Widzialbym grupe w ktorej ludzie dyskutuja, a nie zajmuja sie docinaniem
komus kto przypadkiem chce podyskutowac.

> I w ten sposób wystawiasz się na zarzut intelektualnego tchórzostwa.
> Jest lepsza strategia radzenia sobie z "farmazonami": należy *wykazać*
> ich jałowość, a nie tylko hucznie obwieszczać ich głupotę. Każdą
> wypowiedź nieuczciwą/bezsensowną/niezwiązaną z tematem można
> zwyczajnie zdemaskować, pokazując w którym miejscu jest
> nieuczciwa/bezsensowna/niezwiązana z tematem. Czasem wymaga to
> niemałej cierpliwości, ale cierpliwość jest cnotą.

To racja. Przyjmuje w 100%
Tylko ze problem polega na tym ze nie powalczysz szabla z kims , kto ma
rewolwer.
Osoba majaca narzedzia zagrywek personalnych, docinkow, kpiny ZAWSZE wygra w
oczach "tlumu" z kims kto argumentuje rzeczowo.
Najwyzej wyjdzie na jakiegos nudziarza.
Wierz mi, to nie pierwsze moje forum internetowe.

> Diagnoza chybiona.

Ja go nie znam, w przeciwienstwie do Ciebie byc moze.
Ja sie opieram na tym co pisze tutaj i teraz.
Ja nie neguje ze jest supehiper inteligentny gosc.
Ze w reallife pomaga setkom ludzi itd.
Ok. Ale on dla mnie manifestuje sie tylko w postach.

oscar

1. Data: 2003-09-03 08:44:33

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oscar" <o...@g...pl>

> [...]

> rzeczowo.
> Najwyzej wyjdzie na jakiegos nudziarza.
> Wierz mi, to nie pierwsze moje forum internetowe.

Tu się nie zgodzę. :-)
Są dowody w postaci 'postów' - że RACJA świadoma i
argumentowana dedukcją JEST NIEPODWAŻALNA.
Żadne "sztuczki" czy manipulacje nie są jej w stanie obalić. :)

\|/
re:

1. Data: 2003-09-03 09:39:22

Od: "Edyta" <e...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Edyta" <e...@l...com.pl>

> Teraz Ci wierzę, że mnie lubisz :-)
> dałaś mi dowód nie tylko słowem ale i czynem :o)
> a ja lubię Ciebie niezależnie od "dowodów" ;)))
> (skąd się to wzięło? - nie wiem...) ;)
>
> \|/
> re:

Super....to lubimy sie na wzajem :-)))))
Edyta

1. Data: 2003-09-03 11:08:06

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Edyta" w wiadomości news:bj46d0$5ad$1@nemesis.news.tpi.pl napisal(a):

> Błąd, to akurat posiadam !!!!

Atimka - to Ty? ;-)

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/

1. Data: 2003-09-03 11:36:57

Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

a <news:bj4iav$o20$1@nemesis.news.tpi.pl> kapusta <Greg> rzecze smutnie:

> Atimka - to Ty? ;-)

rotfl!!!!
faktycznie podobna!!!!
--
"Mężczyzna pozostaje zazwyczaj bardzo długo pod wrażeniem
jakie zrobił na kobiecie."

tuwim

1. Data: 2003-09-03 12:17:42

Od: "Edyta" <e...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> faktycznie podobna!!!!
> --
> "Mężczyzna pozostaje zazwyczaj bardzo długo pod wrażeniem

Nie ...tylko podobna
Edyta

1. Data: 2003-09-03 13:57:28

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 3 Sep 2003 10:25:58 +0200, "oscar" <o...@g...pl> wrote:

>taaaaaak? Ciekawe czemu mowisz to mnie a nie nawrockiemu?
>I innym poetom.

Gdybym odnalazł w Twoich postach poezję, broniłbym Cię przed logiką.

> [...]
>tak naprawde eliminowani.
>
><<Ja wychodze z zalozenia ze jak KTOS PRZYCHODZI Z PROBLEMEM, TO NIE MOZNA

Nie. Ja w każdym razie nikogo nie wyszydzam. Co najwyżej, piętnuje
pewne zachowania. Zawsze dołączam uzasadnienie. I zawsze jestem
otwarty na kontrargumenty.

> [...]
>Osoba majaca narzedzia zagrywek personalnych, docinkow, kpiny ZAWSZE wygra w
>oczach "tlumu" z kims kto argumentuje rzeczowo.

Otóż z tym zupełnie się nie zgadzam. Co to bowiem znaczy "argumentować
rzeczowo"? Dla mnie znaczy to tyle, co "argumentować przekonująco".
Osoba, która argumentuje przekonująco, wygrywa w oczach "tłumu". Kto
nie opanował sztuki perswazji, tego racje mają wartość kapsla od
butelki (można się cieszyć, że zasili kolekcję).

>Wierz mi, to nie pierwsze moje forum internetowe.

No niestety. Taki już jestem, że swoje przekonania buduję na
fundamencie racji, a nie wiary. :-)

>Ja go nie znam, w przeciwienstwie do Ciebie byc moze.

Podkreślam słowa "być może". :-)

--
Amnesiak
------

kobieta-modliszka?
Komunikacja
(gong)
=== Żyć w rodzinie i przetrwać - R.Skynner, J.Cleese ===
Re:My emails for you!