Bzdurne odpowiedzi!

1. Data: 2003-09-01 08:27:51

Temat: Re: Bzdurne odpowiedzi!
Od: "Edyta" <e...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

WŁAŚNIE TY ZALICZASZ SIĘ DO OSÓB "PIEPRZĄCYCH" OD RZECZY I NIE NA TEMAT.
Uważasz się za mądrego?.......czyż nie tak? .... a wszyscy pozostali to
idioci?....
Edyta

1. Data: 2003-09-01 08:29:03

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Edyta:
> Uważasz się za mądrego?.......czyż nie tak? ....
> a wszyscy pozostali to idioci?....

Zdejmij czapke, wszak gadasz do prof. psychologa. ;DDD

Czarek

1. Data: 2003-09-01 08:36:44

Od: "Edyta" <e...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nawrocki" <p...@n...art.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> naczynie, w którym będziemy gromadzić nasze szczęście, i ja
> właśnie takimi bzdurami jak ta pogłębiam twoje naczynie,
> żebyś mogła w nie więcej zmieścić szczęścia, gdy już twój
> problem zostanie rozwiązany.
> Piszesz, że użytkownicy atakują siebie nawzajem; to normalne
> w tak licznym stadzie jak to - toczą się tu ciągle walki o
> wyłonienie przewodnika, w radzie rządzącej mamy każdego dnia
> zmiany gabinetowe, i ciągle ci mniej dowartościowani
> użytkownicy atakują jakiś innych, żeby się dowartościować.
> Tu jest jak w dżungli, i im szybciej to zrozumiesz, tym

Ja to rozumiem, wiem że każdy atak niesie za sobą odpowiedź, ale poczytaj
odpowiedzi ludzi.... nie na temat i bez sensu.
Ja mam taki charakter ( i chwalę to sobie) że jak nie znam odpowiedzi to się
nie odzywam.
A gadać bez sensu i " o wszystkim i niczym" to chyba nie tędy droga !!!!
Gadanie dla gadania, wtedy to jest nie ta grupa.... i ja o takich
uczestnikach mówię ... nie o wszystkich.
Edyta

1. Data: 2003-09-01 08:38:17

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Edyta:
> ... tylko takich odpowiedzi powinni udzielać ludzie po studiach.

Bzdura. :)

Ale faktem jest ze czesc osob chetnie udzialajaca tu 'porad' to osoby,
ktore po odstawieniu np prochow czy innych 'znieczulaczy' wpadaja
natychmiast w depresje pod wplywem swiadomosci bezmiaru wlasnego
kretynizmu. No niestety, tez mi sie to nie podoba. :]

> A po drugie jest przez to zafałszowany i tak już w Polsce obraz
psychologa,
> kojarzony niestety przez większość grupę społeczności z psychiatrą i
> określany jako ktoś " od wariatów"

Wniosek: psychologowie powinni wykazac dbalosc o uksztaltowanie sie
wlasnego wizerunku zawodowego, o ile dotad tego nie robia/robili. ;)

Czarek

1. Data: 2003-09-01 08:43:51

Od: "jbaskab" <j...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@l...com.pl> napisał w wiadomości
> Dziwie się dlatego że " nieodpowiednie osoby" mogą odpowiadać na pytania
> ludzi na prawdę potrzebujących pomocy.
> Nie dosyć że takie wypowiedzi mogą " zaszkodzić" pytającemu - bo często są
> one nieprofesjonalne i udzielają odpowiedzi ludzie nie wykształceni w
> zakresie psychologii - a tylko takich odpowiedzi powinni udzielać ludzie
po
> studiach.
> A po drugie jest przez to zafałszowany i tak już w Polsce obraz
psychologa,
> kojarzony niestety przez większość grupę społeczności z psychiatrą i
> [...]

1. Kłania się netykieta
2. Grupa pl.sci.psychologia w opisie na onecie ma "psychologia w życiu
codziennym"
3. To nie jest poradnia psychologiczna i w opisie grupy jest to uwzględnione
4. Mają się prawo wypowiadać wszyscy, również "nieodpowiednie osoby" - nie
jest to grupa zamknięta czy moderowana
5. Za to jaka jest grupa odpowiadają sami wypowiadający się - chcesz zmienić
profil grupy na bardziej profesjonalny- proszę bardzo- zaczynaj- jestes
profesjonalistą:)?

Aska

1. Data: 2003-09-01 08:51:18

Od: "Edyta" <e...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Wniosek: psychologowie powinni wykazac dbalosc o uksztaltowanie sie
> wlasnego wizerunku zawodowego, o ile dotad tego nie robia/robili. ;)

Zgadam się z 2 częścią twojej wypowiedzi, ale w tym twierdzeniu
(cyt) > Edyta:

> Bzdura. :)
Nie masz racji....ponieważ np:
Ktoś pyta o porade w kwestji np; chęci popełnienia samobójstwa taki " baran"
bo inaczej nie mozna nazwać takiej osoby , udziela beznadziejnej odpowiedzi,
żartuje sobie itp.
A facet czytając odpowiedzi na poniekąt swoje ZYCIOWE pytanie dochodzi do
wniosku, że jest faktycznie życiowym nieudacznikiem z którego wszyscy kpią i
rzeczywiście sie zabija.
Co wtedy?
Edyta

1. Data: 2003-09-01 08:52:38

Od: "Edyta" <e...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Edyta:
>
> Zdejmij czapke, wszak gadasz do prof. psychologa. ;DDD
>
> Czarek

Profesor Psychologii nie wypisywał by takich głupot !!!!
Edyta

1. Data: 2003-09-01 09:10:46

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@l...com.pl>

> A co kiedy ktoś jasno i konkretnie zadaje pytanie ????
> Nie można mu tak samo odpowiedzieć?
> Trzeba kierować się zasadą:
> WIEM TO PISZĘ, NIE WIEM NIE PISZE!
> Edyta

no właśnie!
czy ktoś Cię zmusza żeby pisać? :-)

\|/
re:

1. Data: 2003-09-01 09:14:33

Od: "Edyta" <e...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jbaskab" <j...@W...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]

zmienić
> profil grupy na bardziej profesjonalny- proszę bardzo- zaczynaj- jestes

Ok....ale poczytaj o co ludzie tu pytają?! Często osoby zadają naprawdę
poważne pytania i oczekują poważnych odpowiedzi...
zobacz jakie odpowiedzi otrzymują....
Ja nie biorę pod uwagę rozmów na " luźne" tematy tylko poważne pytania...a
są tu takie i niepoważne na nie odpowiedzi....
Poczytaj co piszą a sama się przekonasz !
Edyta

1. Data: 2003-09-01 09:16:28

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Edyta:
> Profesor Psychologii nie wypisywał by takich głupot !!!!

A profesjonalny psycholog? ;)))

Czarek

kobieta-modliszka?
Komunikacja
(gong)
=== Żyć w rodzinie i przetrwać - R.Skynner, J.Cleese ===
Re:My emails for you!