CCHIRURGIA PLASTYCZNA

1. Data: 2002-06-21 17:51:42

Temat: CCHIRURGIA PLASTYCZNA
Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
czy mozecie mi polecic jakis dobra i tania (choc te slowa czesto w parze nie
chodza, ale moze jednak) klinike (szpital) zajmujaca sie chirurgia plastyczna?
Chodzi mi przede wszystkim o niskie ceny...

Pozdawiam i dziekuje za pomoc

d.

2. Data: 2002-06-21 20:35:04

Temat: Re: CCHIRURGIA PLASTYCZNA
Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
plastyczna?
> Chodzi mi przede wszystkim o niskie ceny...

Owszem, ceny w każdej klinice są różne, ale pamiętaj, że za jakość usługi
się płaci. Przede wszystkim poddając się jakiejkolwiek operacji plastycznej
sprawdź czy lekarz ma odpowiednie kwalifikacje i czy klinika jest legalnie
zarejestrowana w Polskim Towarzystwie Chirurgii Plastycznej i
Rekonstrukcyjnej (nie wierz na słowo). Informacje te otrzymasz pod numerem
telefonu : (074) 681 295.
Poniżej adresy klinik :
http://bestmed.lodz.pl/
http://www.chirurgiaplastyczna.info/