Suplementy

1. Data: 2002-06-21 20:27:55

Temat: Suplementy
Od: "Karol" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy suplementy powodują przyrost masy ciala?
Czy moze stosowac je osoba uprawiajaca sport malo intensywnie, lub wcale nie
cwiczaca?

2. Data: 2002-06-21 21:50:08

Temat: Re: Suplementy
Od: Bartosz `Seco` Suchecki <s...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

Karol wrote:

> Czy suplementy powoduj? przyrost masy ciala?
> Czy moze stosowac je osoba uprawiajaca sport malo intensywnie, lub wcale nie
> cwiczaca?

Nie stosowac suplementow tylko cwiczyc.

Wiem ze sie nie chce czasem, miesnie w nogach mi sie wyrobily rzez lata
rowerkowania, u gory troszke gorzej bo nie lubie silowni. Gdybym
chcociaz byl rolnikiem i slome przerzucal to tez by sie wyrobly miesnie
gornej partii ciala.

A na przyrost miesni konsunoj bialko, piersi kurczaka (duzo bialka, malo
tluszczu) i wszelka zielenine zawierajaca bialko (daruj sobie GMO)

Seco

CCHIRURGIA PLASTYCZNA
Torbiel
Gdzie w weekend ortopeda?