CEKOL C-45 problem. Pilne

1. Data: 2007-11-11 09:38:39

Temat: CEKOL C-45 problem. Pilne
Od: "Grupki" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Probuje zaciagnac sciany Cekolem i ma juz ze tak powiem dosc. Caly czas
podczas zaciagania pojawiaja sie pechezyki albo smugi na zaciaganej
powierzchni. Co robie nie tak?? Bo juz powoli trace cierpliwosc. Wszystko
niby robione jest tak jak powinno a efekt jest tragiczny. Pomozcie prosze bo
cholera mnie wezmie.

2. Data: 2007-11-11 10:25:04

Temat: Re: CEKOL C-45 problem. Pilne
Od: stefan mitblank <s...@s...it> szukaj wiadomości tego autora

Grupki pisze:
> [...]
> niby robione jest tak jak powinno a efekt jest tragiczny. Pomozcie prosze bo

niestety nie zawsze najtańsze jest najlepsze. kup inną zaprawę,
widziałem ostatnio cekol kolorowy (różowy)
smb

3. Data: 2007-11-11 10:33:16

Od: "Grupki" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stefan mitblank" <s...@s...it> napisał w wiadomości
> niestety nie zawsze najtańsze jest najlepsze. kup inną zaprawę, widziałem
> ostatnio cekol kolorowy (różowy)
> smb

Nie wiem czy jest najtanszy bo akurat na cene nie zwracalem uwagi.
Wielokrotnie od osob ktore mialy kladziona gladz slyszalem o tym Cekolu i
dlatego go wybralem wiec nie wiem czy to do konca w tym problem lezy.

4. Data: 2007-11-11 13:12:47

Od: "KR" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem czy jest najtanszy bo akurat na cene nie zwracalem uwagi.
> Wielokrotnie od osob ktore mialy kladziona gladz slyszalem o tym Cekolu i
> dlatego go wybralem wiec nie wiem czy to do konca w tym problem lezy.

To raczej kwestia wprawy, odpowiedniej gęstości masy, dobrego wymieszania
itd. Zwróć też uwagę czy nie jest przeterminowany i czy nie leżał w jakimś
zawilgoconym miejscu. Warto poćwiczyć na jakims kawałku ściany, a dopiero
potem wziąść sie za właściwą robotę.

5. Data: 2007-11-14 18:55:44

Od: zil0g <z...@m...prl> szukaj wiadomości tego autora

*Grupki* wdusil[a] nastepujace knefle:

> [...]
| niby robione jest tak jak powinno a efekt jest tragiczny. Pomozcie prosze bo

Masz zbyt chlonne podloze. Sprobuj najpierw zagruntowac lub namoczyc
sciane przed zaciaganiem.

Ściekajaca woda po oknach - o co chodzi
For IKEA from Whirlpool
Piec dwuobiegowy prawie gotuje wodę?