CIĄŻA A KOMPUTER

1. Data: 2000-03-25 12:13:39

Temat: CIĄŻA A KOMPUTER
Od: "Monika" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak praca (8 godz) wpływa na ciążę?

2. Data: 2000-03-26 07:48:08

Temat: Odp: CIĄŻA A KOMPUTER
Od: "SG" <n...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zle, monitor, komputer i przyleglosci to calkiem silne zrodla promieniowania
elektromagnetycznego. Praca z komp jest przeciwskazana w ciazy, zwlaszcza w
pierwszym trymestrze ( chodzi o ryzyko indukowania wad rozwojowych i/lub
genetycznych ).
Pozdrawiam,
SG

Użytkownik Monika <b...@s...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:T32D4.7149$4...@n...tpnet.pl...

3. Data: 2000-03-29 03:24:09

Od: "Michał Adamski" <a...@l...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Dłuższe siedzenie - a 8 godzin to bardzo długo - jest szkodliwe.
Przekrwienie bierne miednicy jest równoznaczne z gorszym dowozem substancji
odżywczych do macicy, więc i płodu. Najbardziej rozsądny sposób spędzania
czasu w ciąży to umiarkowana aktywność fizyczna. A zatem lepiej koło
komputera sprzątać, niż przed nim siedzieć :-) A gdy już trzeba siedzieć,
to należy robić jak najczęstsze przerwy, czyli połączyć siedzenie z
umiarkowaną aktywnością fizyczną.
Komputer z frontu promieniuje mało śmieci. Nie znam żadnej, nawet
kazuistycznej pracy mówiącej o szkodliwości komputera w ciąży. Może ktoś
dysponuje jakimiś opracowaniami statystycznymi. Też mnie to ciekawi.

Pozdrawiam

Michał Adamski

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Co na kurzajke