Całkowicie zakręcona historia rodzinna - pomocy!

41. Data: 2002-07-09 10:05:49

Temat: Re: Całkowicie zakręcona historia rodzinna - pomocy!
Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> a jeszcze sie tego nie domysliles ? ;->
> I dopoki bedziesz pisal o darciu sie dziecka w celu zwiekszenia jego
> pojemnosci pluc, to zdania na stale nie zmienie ;-))))

"Dziecko wychowuje się by od nas odeszło - psa by z nami został"

(i dlatego pies może spać w moim łóżku a dziecko nie - aczkolwiek
przytulanki są dopuszczalne)

Ale jeżeli ktoś woli 'niszczyć dziecko' dodatkowo się przy tym męcząc
to jego sprawa (i skopane przyrodzenie)

Pozdrawiam
Qwax

42. Data: 2002-07-10 11:54:26

Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

? ;->

> Nie. Nie troluje i nie mam za duzo wolnego czasu. Ale mam powazny problem.
> jednej strony zalezy mi na tym co mam/jak jest.

to przestań kombinować - nic dobrego ani dla Ciebie ani dla innych w to
zamieszanych nie wyniknie.
I zwalcz w sobie mentalność Kalego - dobrze jak Kali ukraść krowę ... - Ty
możesz na boczku to żoneczce też się coś od życia należy -
chcesz mieć wyłączność - bądź wierny.
Proste, logiczne i co najważniejsze UCZCIWE!!!

pozdrawiam z mieszanymi uczuciami

Sławek

43. Data: 2002-07-10 11:58:38

Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości

> [...]
> sprawa.

> To sobie wyobraź i rozmowę i skutki - dalekosiężne.

> żle zrozumiałeś początkową alternatywę
>
> powtórzę więc raz jeszcze Alternatywa WYKLUCZAJĄCA:
> - twym celem jest przespanie się z siostrą żony - nie udzielam rad
> tylko ostrzegam
>
> - twym celem jest szczęśliwe życie w obecnym związku - piszę co myślę
> (??doradzam???)

> siostry

> Dlaczego jesteś niesprawiedliwy?
> Czyżby filozofia Kalego?
>
> Jeżeli Tak to przestaję z Tobą rozmawiać - bo nie chcę Cię zacząć

Nie lubię Cię Qwax.
Irytują mnie Twoje wypowiedzi i z reguły je omijam.
... ale Chłopie - TY MASZ RACJĘ!!!

Pozdrawiam Cię :-)))))))))

Sławek

wydrukuj wypowiedzi od grupowiczow ...