Szukam literek do miarki Danone

1. Data: 2002-07-08 06:42:14

Temat: Szukam literek do miarki Danone
Od: "Leszek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoby majace male dzieci bedą wiedziały o co chodzi.
Szukam literek do miarki - dla mojego syna. Akcja trwala tak krotko, ze
nie zdazylismy zebrac wszystkich - brakuje nam 7-miu
D, H, J, L, V, U, W

Niestety wiele mi sie powtorzylo i oddalismy je innym dzieciom - zostały
mi tylko: O, M

Czy ktos moze nam pomoc/zamienic sie ? :)

Z drugiej strony to nie jest takie smieszne. Dzieci nie mialy mozliwosci
zebrac w tak krotkim czasie calego alfabetu ale Danone, to raczej nie
interesuje, bo dla nich najwazniejsze byly ich zyski, a nie dzieci, ktore
mialy poznac alfabet - jak probowali te akcje reklamowac.
Co ja mam teraz powiedziec synowi? "Sorry Winetou, Danone ma cie w nosie -
zakonczyli akcje"

W prosty sposob wepchneli sie tanim kosztem do przedszkoli i
"zarazili" wiele dzieci. Teraz jednak pora na inna akcje ...

Leszek
Aby odpowiedzieć na PRIVA zamien 'ns' na 'ol' w adresie

2. Data: 2002-07-08 07:27:22

Temat: Re: Szukam literek do miarki Danone
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:agbcgb$9o8$1@news.tpi.pl...
> Co ja mam teraz powiedziec synowi? "Sorry Winetou, Danone
ma cie w nosie -
> zakonczyli akcje"

Teraz tak nie ma co mówić, bo dla dziecka to będzie przykre,
jednak na przyszłość proponuję już teraz wdrażać syna, na
czym tak naprawdę polega reklama. Nam o dziwo się udało już
od maleńkości i nie ma problemu z kupowaniem reklamowanych
produktów ze względu na zawarte w nich pierdołki. Podobnież
jest z różnymi zabawkami z telewizji. Syn wybiera te które
sam chce mieć a nie te, które polecają media.
Darek

3. Data: 2002-07-08 08:09:46

Od: "Madzik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leszek <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:agbcgb$9o8$...@n...tpi.pl...
> Osoby majace male dzieci bedą wiedziały o co chodzi.
> Szukam literek do miarki - dla mojego syna. Akcja trwala tak krotko, ze
> nie zdazylismy zebrac wszystkich - brakuje nam 7-miu
> D, H, J, L, V, U, W

Z tych, ktorych Wam brakuje mam tylko J, V, U.
Pomoze? :-(

Oprocz tego mam: 3 x A, B, C, 2 x F, G, Ł, 2 x M, P, R, T.

PS1. A "V" jak Volskwagen, nieźle wybrneli :-)))))
PS2. pretensje popieram, za krotko trwala akcja.

--
Pozdrawiamy cieplutko,
Magda i Michał (28.05.2001)

pamiętaj o dzieciach :-)
http://www.pajacyk.pl

4. Data: 2002-07-08 11:54:08

Od: "Leszek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sokrates" <d...@w...pl> wrote...

> [...]

> Teraz tak nie ma co mówić, bo dla dziecka to będzie przykre,
> jednak na przyszłość proponuję już teraz wdrażać syna, na

No i nie mowilem ale sie staram wyskrobac te reszte :)
Jak pisalem - wcisnieto to dzieciom. Rozdali w przedszkolu plansze, wraz z
4-ma pierwszymi literkami wiec nie "moglem go uchronic"
Leszek

5. Data: 2002-07-08 12:08:44

Od: "Leszek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Madzik" <> wrote...

> PS1. A "V" jak Volskwagen, nieźle wybrneli :-)))))

Ano :)

> PS2. pretensje popieram, za krotko trwala akcja.

Dzwonilem do infolinii Danone 0801 33 11 33. 4 miesiace marzec-czerwiec i
koniec. BYC MOZE zastanowia sie nad dodawaniem do obecnie sprzedawanych
lodow. Na wysylke po prosbie - jak mi miło zakomunikowano, NIE MA MOWY.

Leszek
Aby odpowiedzieć na PRIV zamień "ns" na "ol" w adresie

6. Data: 2002-07-08 15:00:59

Od: "Joasienka" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Leszek <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:agbcgb$9o8$...@n...tpi.pl...

A dodatkowo mogę się pozbyć jeszcze takich oto literek :
G,H,I,K,Ł,M,N,O,S,Y.Y,Z - zbieraliśmy, ale nam się znudziło :-)
Aśka

7. Data: 2002-07-09 09:17:02

Temat: Będziemy mieli wszystkie literki !
Od: "Leszek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani - już wszystkie literki się znalazły a przynajmniej mam obiecane.
Jesteście wspaniali!
Później napiszę co mi zostało.
Leszek
Aby odpowiedzieć na PRIV zamień "ns" na "ol" w adresie

CFV2: pl.rec.uroda (glosowanie)
Oferta handlowa.
Darmowy katalog AVON!!!
zareczyny:)