Celia

Data: 2002-10-10 08:22:53
Temat: Celia
Od: "Skakanka" <k...@N...pl>

> Ja kiedyś (dwa, trzy lata temu) kupiłam sobie cienie Celii i strasznie się
> osypywały... :(
> Aż tak się zmieniło od tego czasu?
> Pozdrawiam,
> K.

No widocznie tak.
Ale mnie zdziwilas, jeszcze nigdy nie slyszalam zeby ktos sie skarzyl na
Celie.
Ale nie moge oceniac ich wczesniejszych wyrobow, bo to sa moje pierwsze
cienie Celii i sa z nowej serii (bio-celia). Moze wczesniejsze byly
nieudane.
A byc moze to zalezy od rodzaju skory - mi sie nigdy w zyciu nie osypal
nawet najpodlejszy cien. Wiekszosc mi sie zbierala w zalamaniach powiek, ale
to przed czasami bazy pod cienie.
W kazdym razie na mnie te cienie sie sprawdzily bez bazy, a to naprawde
rzadkosc.

Kaska

Auaaaa. Znacie moze jakis szybki sposob na bol glowy i mdlosci po wypiciu 4
kieliszkow wina?