Celiakia - jaki alkohol mozna?

1. Data: 2006-11-03 22:57:14

Temat: Celiakia - jaki alkohol mozna?
Od: Andys <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Pytanie jak w temacie - choroba chorobą ale pic cos trzeba ;)od czasu do
czasu. Nic na zbożu wiec co?

pozdr. AMDrzej

2. Data: 2006-11-04 22:24:40

Temat: Re: Celiakia - jaki alkohol mozna?
Od: "medevacs" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

znajomy ma to samo i zlopie rowno kazdy rodzaj alkoholu i nic mu z tego
powodu nie jest.

medevacs

3. Data: 2006-11-05 01:52:13

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medevacs napisał(a):
> znajomy ma to samo i zlopie rowno kazdy rodzaj alkoholu i nic mu z tego
> powodu nie jest.

Ale pewnie po pierwszym kieliszku jest już pijany.

--
Kaja

4. Data: 2006-11-05 22:40:35

Od: "medevacs" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale pewnie po pierwszym kieliszku jest już pijany.

nie

medevacs

5. Data: 2006-11-06 06:58:17

Od: "x" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Luksusowa- z ziemniakow. Ale nie smakuje najlepiej:)

metoclopramid - karmienie piersią ?
Czy oprócz grzybicy stóp mam jeszcze uczulenie?
Miłosci hormony
Podwójne widzenie... jednym okiem
Karty chipowe dla kazdego ubezpieczonego w NFZ