Chamstwo i prostactwo

221. Data: 2019-07-23 06:01:56

Temat: Re: Chamstwo i prostactwo
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/07/2019 o 02:26, j...@o...pl pisze:

> to chyba w stanie Illinois lub Greate Britan:)
>
> pozdrawiam:)

ze w Polsce jst Wenecja to wiedzialem bo i bylem, jednak, ze celowo
odrzuca sie fakty to zawsze jest swego rodzaju zdziwieniem dla mnie, no
ale, powodzenia z tym

--
gazebo

222. Data: 2019-08-17 09:18:48

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 23 lipca 2019 06:01:58 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> ze w Polsce jst Wenecja to wiedzialem bo i bylem, jednak, ze celowo
> odrzuca sie fakty to zawsze jest swego rodzaju zdziwieniem dla mnie, no
> [...]

Jakie fakty? Może te o zamordowaniu generała Sikorskiego nad Gibraltarem, morze?

Pewnie tylko dlatego, że to był-był zwykły wypadek, znowu go nie odtajniliście
na kilkadziesiąt kolejnych lat.

jacek

223. Data: 2019-08-17 13:04:11

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/08/2019 o 08:18, j...@o...pl pisze:

> [...]
>
> Pewnie tylko dlatego, że to był-był zwykły wypadek, znowu go nie odtajniliście

cos z toba jest nie tak, zdecydowanie

--
gazebo

224. Data: 2019-08-28 02:46:41

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 17 sierpnia 2019 13:04:13 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> cos z toba jest nie tak, zdecydowanie

to ze mną jest coś nie tak, czy z Anglią, która nadal utajnia dokumenty
dotyczące "wypadku gibraltarskiego".
to, kochany altano, coś z twoim rozumowaniem jest nie tak.

serdecznie,
jacek

225. Data: 2019-08-28 20:19:02

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/08/2019 o 01:46, j...@o...pl pisze:

> [...]
> dotyczące "wypadku gibraltarskiego".
> to, kochany altano, coś z twoim rozumowaniem jest nie tak.

ty sie ciesz, ze mieszkanie w koncu dostaniesz

--
gazebo

226. Data: 2019-08-31 02:51:09

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 28 sierpnia 2019 20:19:02 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> ty sie ciesz, ze mieszkanie w koncu dostaniesz
>
> --
> gazebo

zawsze miałem i zawsze mieć będę; zarówno w fizycznym, jAK i w niefizycznym wymiarze.

jacek

227. Data: 2019-08-31 07:20:39

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31/08/2019 o 01:51, j...@o...pl pisze:

> zawsze miałem i zawsze mieć będę; zarówno w fizycznym, jAK i w niefizycznym
wymiarze.

> jacek

nie podziekowales

--
gazebo

228. Data: 2019-09-03 04:00:42

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-31 07:20, gazebo wrote:

> nie podziekowales

//a temu geju, mieszkanie z council'u odebrali...

https://www.wykop.pl/link/5112485/polak-gej-z-uk-kry
tykujacy-przywileje-lgbt-straci-mieszkanie-socjalne-
xd/

229. Data: 2019-09-03 19:10:47

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/09/2019 o 03:00, Izaura pisze:

> //a temu geju, mieszkanie z council'u odebrali...

w Polsce odbieraja staruszkom

--
gazebo

230. Data: 2019-09-05 00:31:39

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-09-03 19:10, gazebo wrote:

> w Polsce odbieraja staruszkom

//ta, najstarszy który przekazał pełnomocnictwa miał prawie 150 lat!

Narcyzm grupowy
Nareszcie ktoś reaguje.
Aj waj!
Łamidupka dla Środy.