Chcę dobrą kredkę do oczu

Data: 2004-12-09 20:45:10
Temat: Chcę dobrą kredkę do oczu
Od: "Aga G." <a...@o...pl>

Dziewczyny proszę podzielić się ze mną doświadczeniami w kwestii kredek do
oczu. Szukam takiej co: jest miękka tak że bez prblemu można nią obrysować
kontur oka, nie rozmazuje się po kilku godzinach, nie łamie się podczas
temperowania. Dzisiaj rano szlag mnie trafił jak nie mogłam sobie poradzić ze
swoją. A i owszem jest miękka nie rozmazuje się ale okrutnie się łamie. Ze
sztuki nówki zostało mi już pół. I dalej jej nie mogę zatemperować. Dodam, że
jest to kredka Inglota. Teraz zastanowiam się nad kupnem jakiejś droższej ale z
drugiej strony jak mam stemperować 30 albo więcej złotych na darmo to
odechciewa mi się jakiejkolwiek kredki.

Buziaki
Aga G