Chciałbym wyglądać zdrowo i sprawiać

1. Data: 2008-12-04 22:50:42

Temat: Chciałbym wyglądać zdrowo i sprawiać
Od: "gadacz102" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wrażenie osoby silnej, energicznej, skutecznej. Czy macie jakies
doswiadczenia z kosmetykami, uprawianiem sportu, odżywianiem i trybem życia?
Ja niby dobrze się odzywiam i uprawiam sport - ale mam wrażenie że wyglądam
na osobę zmeczoną i słabą. Może macie jakieś gotowe, sprawdzone na sobie
przepisy - nie tylko kulinarne.

2. Data: 2008-12-05 12:27:12

Temat: Re: Chciałbym wyglądać zdrowo i sprawiać
Od: Fantasmagorie <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Gru, 23:50, "gadacz102" <g...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> na osobę zmeczoną i słabą. Może macie jakieś gotowe, sprawdzone na sobie

Duuuuzo sexu ;)

Serdecznie pozdrawiam,
Fantasmagorie

3. Data: 2008-12-06 20:18:56

Od: ? piiłsóócki ? josief ? <wytnijwsi“zystko@yahoo.com> szukaj wiadomości tego autora

Fantasmagorie pisze:

> Duuuuzo sexu ;)

ale tfoja stara zararza hifem, morze mó zaszkodzić

Re: Wawa, CEntrum
cera
oko demona - jaka średnica?
Czekolada?