Re: Wawa, CEntrum

1. Data: 2008-12-02 18:27:16

Temat: Re: Wawa, CEntrum
Od: "! PIŁSÓCKI ! JÓSIEFF !" <s...@s...sdfdsf.q2> szukaj wiadomości tego autora

Ania pisze:
> [...]
> wydechu pod spodniami, ale niestety jak szlam za nia to puszczala co jakis
> czas bomby biologiczne!!!
> Uwazajcie! Ikselka tylko sciemniala, ze ma na zakonczeniu dupy zalozone
> filtry...tak naprawde to ich nie ma i jak sie zesra to smierdzi w promieniu
> 30 m...Wczoraj kilku ludzi rozbieglo sie na okolo jak tylko ikselka
> wysiadala z autobusu!!! Wedlug jednego specjalisty taki nagly smrod
> wydzielajacy sie od Ikselki moze oznaczac tylko jedno: IKSELKA MA WYDECH (=
> ODBYT) O PRZERAZAJACEJ ŚREDNICY 20 CM!!!!!!

kórva a nie mjała czasem potwójnej rórki (czytaj odbytu) jak ó aksita w
bmw 325?

2. Data: 2008-12-02 19:18:17

Od: <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""! PIŁSÓCKI ! JÓSIEFF !"" <s...@s...sdfdsf.q2>
napisał w wiadomości news:86fZk.42162$zQ3.26118@newsfe12.iad...

> kórva a nie mjała czasem potwójnej rórki (czytaj odbytu) jak ó aksita w
> bmw 325?

a mi szkoda tych dzieciakow. To zachowanie, to chyba odwet za niepowodzenia
w szkole, za to, ze mamusia nie tuli, za tatusia, ktory pewnie woli flaszke.
Juz nie ulica a wszystkie wirtualne ulice swiata wychowuja takie indywiduum.
Ale czas leci szybko i do pelnoletnosci niedlugo juz. A przy takich
ambicjach, to na 100% beda mierzyc fi odbytu....ale swojego pod cela, bo
tam, wbrew pozorom nie lubia idiotow.. Czego zycze szczerze, bo ja starej
daty i wyznaje zasade, ze przez tylek do rozumku sie najszybciej trafia.

3. Data: 2008-12-02 19:39:17

Od: "! PIŁSÓCKI ! JÓSIEFF !" <s...@s...sdfdsf.q2> szukaj wiadomości tego autora

r...@w...pl pisze:

> a mi szkoda tych dzieciakow. To zachowanie, to chyba odwet za niepowodzenia
> w szkole, za to, ze mamusia nie tuli, za tatusia,

no akórat mnie tfoja mama tóli, a ja póśniej jom, ot tyłó. Natomiast
tfojego taty nigdy nie widziałem, bo ciebie tólił w dzieciństfie i teras
ma Fort Błajard w pjerdló

> A przy takich
> ambicjach, to na 100% beda mierzyc fi odbytu....ale swojego pod cela,

Cela? Masz na mysli sfojom babcie Celine?

4. Data: 2008-12-02 22:36:30

Od: "! LÓÓK ! SRAJ ! ŁOKER ! " <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik r...@w...pl napisał:

> [...]
> daty i wyznaje zasade, ze przez tylek do rozumku sie najszybciej trafia.

widac ze przez tyłem twój tatólo ci do serca trafił

5. Data: 2008-12-02 22:48:21

Od: "! PIŁSÓCKI ! JÓSIEFF !" <s...@s...sdfdsf.q2> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2008-12-03 06:53:47

Od: <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:WWiZk.14107$1s7.8021@newsfe02.iad...

> [...]
> ma Fort Błajard w pjerdló

> Cela? Masz na mysli sfojom babcie Celine?

No coz..to wlasnie ten poziom, o ktorym mowa wyzej. Tylko jedno sie miesci w
ciasnej glowce. Moze jakas meliska przed lekcjami? bo za pare minut bedziesz
sie pod lawka chowac z przerazenia przed nauczycielami. W szkole nie
zaimponujesz i tam nie jestes anonimowy, by cwaniakowac. Tu tez nie do
konca, jak sie Tobie wydaje, o czym sie niedlugo przekonasz.
Mimo wszystko powodzenia zycze na lekcjach, bys po nich nie byl jak zwykle
sfrustrowany, bo to niezdrowe dla dojrzewajacego oraganizmu.
A w szkole pozdrow Marcina ode mnie.

7. Data: 2008-12-03 07:39:55

Od: Renat Dezydery Pisipsiński <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@w...pl pisze:

> No coz..to wlasnie ten poziom, o ktorym mowa wyzej. Tylko jedno sie miesci w

dobra hójó, my tó gadó gadó a za parawanem moja kolej, tfoja mamóska sie
akórat w misce potmywa, czas iść

--
Szlachcic koronny
Renat Dezydery Pisipsiński

8. Data: 2008-12-03 07:57:56

Od: <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renat Dezydery Pisipsiński" <r...@n...pl>
napisał w wiadomości news:gJqZk.12331$%M6.3178@newsfe13.iad...

> dobra hójó, my tó gadó gadó a za parawanem moja kolej, tfoja mamóska sie
> [...]

widzisz dziecino, swiat poszedl do przodu poza granicami twojego podworka.
JEsli chodzi o mycie czesci ciala, o ktorych ty masz skrzywione pojecie, to
ja od dawna bidetu uzywam. Gdybys nie wiedzial co to, to sluze wyjasnieniem,
bys kiedys kupy do niego nie walnal z niedouczenia. Ale i tak ci wspolczuje,
bo jak mozna domniemywac, to ty wlasnie w miseczce sie myjesz. I wniosek sam
sie wysnuwa, ze jak nic pierwsza dupka myta a zabki po niej, bo i skad
mialoby byc, jak nie po tym takie szambo w pyszczku.
Ale ciesze sie, ze piszesz wciaz;-) Ciekawe tylko, jak bez komputera zyc
bedziesz niedlugo, bo i oprogramowanie pirackie na nim i system odpowiedni,
by zatrzymac to pudlo w calosci.

9. Data: 2008-12-03 08:01:30

Od: Renat Dezydery Pisipsiński <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@w...pl pisze:

> JEsli chodzi o mycie czesci ciala, o ktorych ty masz skrzywione pojecie, to
> ja od dawna bidetu uzywam.

tfoja stara w bidecie pranie robi, znalazła go pszy śmietnikó szpitala
horóp zakaźnych

> Ale ciesze sie, ze piszesz wciaz;-) Ciekawe tylko, jak bez komputera zyc
> bedziesz niedlugo, bo i oprogramowanie pirackie na nim i system odpowiedni,
> by zatrzymac to pudlo w calosci.

tfojego starego zawineli jak róhał cie f dópe w parkó, ale nie dlatego
rze róhał, tylko rze mjał pirackie majtki Armaniego z bazaró ot mongołóf

10. Data: 2008-12-03 08:02:45

Od: Renat Dezydery Pisipsiński <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@w...pl pisze:

> [...]

tfojego starego zawineli jak róhał cie f dópe w parkó, ale nie dlatego
rze róhał, tylko rze mjał pirackie majtki Armaniego z bazaró ot mongołóf

cera
oko demona - jaka średnica?
Czekolada?
salon fryzjersko kosmetyczny wawa