Cherokee, glowa do gory

1. Data: 2003-07-01 21:34:52

Temat: Re: Cherokee, glowa do gory
Od: "Tracy" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> napisal
w wiadomosci news:v3v3gvs32m2qpsmao5av99jb0bdvki6el4@4ax.com...

> Przykro mi, ale ja Ciebie nie moglbym polubic.
Nie szkodzi.
Ja Ciebie moglabym.
Jako jedyny tu facet zachowales jaja!
Tracy

1. Data: 2003-07-01 21:35:59

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Cherokee gd napisał:
> Witaj,
>
> z przyjemnością będę się nadal udzielać na grupie i pisac relacje z
> bardziej lub mniej eleganckich miejsc, w których bywałam, np. w barze
> dworcowym na dworcu PKP w Zielonej Górze - jedno z moich najbardziej
> makabrycznych kulinarnych wspomnień.Ale o tym może jutro.

I bardzo dobrze :-)
A swoja droga - masz jakies zdanie o tej knajpce greckiej przy placu
Grunwaldzkim? Wyglada sympatycznie.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-01 21:37:31

Od: "Tracy" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:bdsueh$9ar$1@absinth.dialog.net.pl...

> [...]
> dworcowym na dworcu PKP w Zielonej Górze - jedno z moich najbardziej
> makabrycznych kulinarnych wspomnień.Ale o tym może jutro.
Może nie!
Ostatecznie trzeba trzymać jakiś poziom i pisać tylko z ekskluzywnych
miejsc.
> usiłująca przebrnąć przez dokumentację zawodową męża
a mąż to kto?
Tracy

1. Data: 2003-07-01 21:42:53

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisal(a):

>et tu Brute...

Konczac juz te watki, bo ponad miare sie przeciagnely, napisze tylko,
ze rzeczywiscie z duzym niesmakiem odebralem te uwagi o chamstwie. I
to tyle.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

- What about your soul?
- I'm an engineer.

1. Data: 2003-07-01 21:48:45

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Witaj,
>
>z przyjemno?ci? b?d? si? nadal udziela? na grupie i pisac relacje z
>bardziej lub mniej eleganckich miejsc, w których bywa?am, np. w barze
>dworcowym na dworcu PKP w Zielonej Górze - jedno z moich najbardziej
>makabrycznych kulinarnych wspomnie?.Ale o tym mo?e jutro.
>
>pozdr
>
>cherokee

a moj maz twierdzi do dzis, ze najlepsza na swiecei jajecznice
jadl w barze dworcowym w Poznaniu, w 1976 czy 7 roku, o 5
rano....podobno byl trzezwy ;)))

Van Pierz

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-07-01 21:51:58

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-01 23:48:45 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Krysia Thompson* skreślił te o to słowa:

> a moj maz twierdzi do dzis, ze najlepsza na swiecei jajecznice
> jadl w barze dworcowym w Poznaniu, w 1976 czy 7 roku, o 5
> rano....podobno byl trzezwy ;)))

Przekaz mu, zeby teraz nawet po znieczelunie C2H5OH, nic tam nei jadł ;D

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-07-01 21:54:13

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisal(a):

>a moj maz twierdzi do dzis, ze najlepsza na swiecei jajecznice
>jadl w barze dworcowym w Poznaniu, w 1976 czy 7 roku, o 5

Wyslij go do mnie. Zje lepsza ;--).

1. Data: 2003-07-01 21:55:28

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-01 23:54:13 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Marcin E. Hamerla* skreślił te o to słowa:

> Wyslij go do mnie. Zje lepsza ;--).

Zaproszenie jest tylko dla meza Krysi, czt jakies ogolniejsze? ;)

1. Data: 2003-07-01 22:02:07

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Konczac juz te watki, bo ponad miare sie przeciagnely, napisze
tylko,
> ze rzeczywiscie z duzym niesmakiem odebralem te uwagi o chamstwie. I
> to tyle.

No widzisz, ja z niesmakiem odebralam te szorty. I tym sie róznimy, no
ale Twoje prawo. Napisalam, ze "uwazam to za szczyt chamstwa".
Zaznaczylam, ze wyrazam swoje zdanie.Nie kaze Ci myslec tak samo jak
ja.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-07-01 22:08:42

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Dnia 2003-07-01 23:48:45 w sprzyjaj?cych i niepowtarzalnych okoliczno?ciach
>przyrody grupowicz *Krysia Thompson* skre?li? te o to s?owa:

>Przekaz mu, zeby teraz nawet po znieczelunie C2H5OH, nic tam nei jad? ;D

przekaze...ale co tam takiego niedobrego daja???

Van Pierz

K.T. - starannie opakowana

faq 5/8
Jak sie robi plonking