Cherokee, glowa do gory

1. Data: 2003-07-02 10:09:57

Temat: Re: Cherokee, glowa do gory
Od: "Mich'ata " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cherokee gd <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał(a):

> Tak, tak. Miał nas obsługiwac. A my z szowinizmem na ustach
> poprosilismy szefa o obsługę wyłącznie płci żeńskiej. Nie chciałam
> pana pozbawiać pracy:)

Ha! No i dobrze:) Zaoszczędziłaś sobie widoku niezgrabnie wykonywanej
żonglerki widelcami, talerzami itp:)

Pozdrawiam,
Mich'ata

1. Data: 2003-07-02 10:12:14

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> O matko! Dobrze ze to napisalas bo chcialam sie tam wybrac, a pfle a
> jednym zbunkrowcow oferowali nam mieszkanie. Dzizas az mnie ciarki
przeszly.

Nie wiem, czy pamiętasz, pisałam ci kiedyś na gg, żeby tam absiolutnie
nie mieszkać.

> Zaraz kukne na mape gdzie jest Igielna.

Któraś z bocznych Rynku.

>Ta knajpka chinska wyroznia sie
> czyms w srod innych czy zwykly bar z chinskim jedzeniem?

Klimat bardzo chiński, chinki gotują. Nazywa się chyba "Świat chin"
Kiedyś Pułka w GW opisywał. Pyszne pierożki tam mają i herbate
cynamonową. Oprócz tego parę rzeczy chińskich można tam nabyć.

Wybiorę się na pewno. Dzięki:)

pozdr

cherokee

cherokee

1. Data: 2003-07-02 10:35:43

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Cherokee gd napisał:

> Nie wiem, czy pamiętasz, pisałam ci kiedyś na gg, żeby tam absiolutnie
> nie mieszkać.
Pamietam, pamietam. To bylo po tym jak mi proponowali ale monz sie wtedy
nie zgodzil bo mowil ze mieszkania podobno brzydkie - ja sie nie wypowiem.

> Któraś z bocznych Rynku.
To, to wiem - ale ktora :-).

> Klimat bardzo chiński, chinki gotują. Nazywa się chyba "Świat chin"
> Kiedyś Pułka w GW opisywał. Pyszne pierożki tam mają i herbate
> cynamonową. Oprócz tego parę rzeczy chińskich można tam nabyć.
Jej, herbata cynamonowa. Pycha. Raz w zyciu ja pilam. W Rzymie, w
restauracji erytrejskiej gdzie sie rekami je. Rewelacyjny klimat i smak
potraw, ktore je sie rekami badz nabierajac w ich chlebek, ktory
przypomina ksztaltem i konsystencja gruby nalesnik ale jest kwasny.

> Wybiorę się na pewno. Dzięki:)
:-) N/P

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-02 10:41:55

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To, to wiem - ale ktora :-).
www.maporama.pl

pozdr

cher.

1. Data: 2003-07-03 00:45:18

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2 Jul 2003 11:21:00 +0200, "Cherokee gd"
<c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> wrote:

>O składnikach potraw w Piramidzie słyszałam różne
>historie - nawet takie, że jednym ze składników potraw jest niedoszłe
>potomstwo kucharzy

Nie uwazam, aby opowiadanie historii z cyklu "slyszalam od kogos kto
slyszal..." ktore kogokolwiek obrazaja bylo dobre.

--
Pozdrawiam, Sabina

1. Data: 2003-07-03 05:09:29

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:bdu85r$eq1$1@absinth.dialog.net.pl...
O składnikach potraw w Piramidzie słyszałam różne
> historie - nawet takie, że jednym ze składników potraw jest niedoszłe
> potomstwo kucharzy:)

Moze wlansie dlatego takie smaczne to jedzenie jest ? ;)
A w ogole, to jakis czas temu ktos pisal tu, ze to w Sfinksie takie cudenka
podaja ;)
Swoja droga ... Sfinks ... Piramida .. te same rejony, wiec moze to nalezy
do kultury?
kelner musi dac z siebie wszytsko co najlepsze ;)

a co do piramidy, to osobiscie baardzo lubie tam jec, dlatego bo poniewaz
;):
stosunkowo (hehehe) niedrogo
dania bardzo dobrze doprawione
pozatym - duzy wybor dan
na talerzu jest tego taka ilosc, ze wychodzac zastanawiam sie jak dojsc do
samochodu
a szarlotka na goraco z galja lodow i bita smietana .. mmmmm... pyszne
(zaczynam sie zastanawiac z czego ta bita smietana ;) )

Marta

1. Data: 2003-07-03 06:42:43

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sabinka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

Jakbyś usłyszała od kogos, kto tam pracował, to też byś uwierzyła.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-07-03 07:33:41

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Trzaska napisał:

> (zaczynam sie zastanawiac z czego ta bita smietana ;) )
>
> Marta

Marta!!!!!! Swintucho!!!!!!! :-) Naturalna pewnie ze smietanfixem czy
jak sie nazywa ten usztywniach smietany ;))))
A co do tego ze dania sa tam pyszne, to sie zgodze. Tyle ze dla mnie
porcja za 10 zl jest wielka. A tak lubie te pieczone ziemniaki u nich. I
zawsze mam dylemat. Prosze wtedy andrzeja zeby wzial zestaw z
ziemniakami, ja mu podkradam ze dwa i jest ok :-). A w Sfinksie jeszcze
nie bylam.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-03 07:40:40

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>O składnikach potraw w Piramidzie słyszałam różne
> historie - nawet takie, że jednym ze składników potraw jest niedoszłe

!!!!!!!!!
Jesli moglabym zaproponowac jedna rzecz: prosilabym o niewrzucanie na grupe
takich sformulowan, bez ostrzezzenia, zeby wrazliwi nie czytali :((
Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-03 07:52:19

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
na grupe
> takich sformulowan, bez ostrzezzenia, zeby wrazliwi nie czytali :((

O.K. masz to u mnie.

pozdr

cherokee

faq 5/8