Chlebowy automat - co za czasy

1. Data: 2005-02-09 07:49:17

Temat: Chlebowy automat - co za czasy
Od: "Sławomir Lewandowski" <hexe.polska(bez_tego)@plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wiele osób na grupie tak zachwalało zalety maszyny do pieczenia chleba że
jakoś tak dałem się skusić i postanowiłem nabyć drogą kupna owe ustojstwo.
Dodatkowym bodźcem było to że akurat wpadłą mi w ręce ulotka z Lidla gdzie
była taka maszynka w rozsądnej cenie 199 zł z 3-letnią gwarancją. Z radością
i pełnym portfelem udałem się więc do rzeczonego sklepu. A tu kicha. Okazuje
się ze wszystkie maszynki wykupiono w przeciągu 15 min po otwarciu sklepu.
Mówię sobie trudno. Ale jakoś tak nie bardzo miałem ochotę spasować więc
szybciutko obdzwoniłem znajomych po innych miastach. No i okazało się że we
wszystkich większych miastach sytuacja ma się tak samo. Ale za to w
mniejszych typu Bytów bez problemu można nabyć w/w nawet po zakończeniu
okresu promocji - w promocyjnej cenie oczywiście ;-))). Gdyby więc ktoś z
was tak jak i ja szukał niech się nie poddaje tylko szuka po małych
misteczkach.
pozdrawiam
Sławek
PS
A z tego co widzę to właśnie te maszynki co rozeszły się w ciągu 15 minut
pokazały się na Allegro ale oczywiście już w nieco innej cenie :-))))

1. Data: 2005-02-09 08:28:22

Temat: Re: Chlebowy automat - co za czasy
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 Feb 2005 08:49:17 +0100, "Sławomir Lewandowski"
<hexe.polska(bez_tego)@plusnet.pl> wrote:

> [...]
>wszystkich wi?kszych miastach sytuacja ma si? tak samo. Ale za to w
>mniejszych typu Bytów bez problemu mo?na naby? w/w nawet po zako?czeniu
>okresu promocji - w promocyjnej cenie oczywi?cie ;-))). Gdyby wi?c kto? z
>was tak jak i ja szuka? niech si? nie poddaje tylko szuka po ma?ych
>misteczkach.
>pozdrawiam
>S?awek
>PS
>A z tego co widz? to w?a?nie te maszynki co rozesz?y si? w ci?gu 15 minut
>pokaza?y si? na Allegro ale oczywi?cie ju? w nieco innej cenie :-))))

Jedz do Bytowa, przeciez tam jest pieknie :PPPPPP
w ogole wrecz moje rodzinne strony (okolice jez. Dlugiego, trzeci
kromlech z prawej to rodzinny :)))))))) )

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-02-09 09:53:52

Od: "Sławomir Lewandowski" <hexe.polska[bez_tego]@plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w ogole wrecz moje rodzinne strony (okolice jez. Dlugiego, trzeci
> kromlech z prawej to rodzinny :)))))))) )

Ależ ja bardzo lubię te regiony. Często jeździmy tam nad jeziorka albo na
rowery
pozdrowionka
Sławek

A moze tort orzechowy?