Chop Chop - dobre?

1. Data: 2005-07-19 20:26:47

Temat: Chop Chop - dobre?
Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Pol biedy jesli kroje pomidory - do tego mam specjalna deske z rowkiem
dookola. Gorzej kiedy kroje szczypiorek. Wowczas musze recznie zbierac
resztki, ktore zawsze spadna z deski podczas wysypywania do salaterki. W
jednym z katalogow znalazlem Chop Chop. I jak wszystko co najlepsze i ta
nowosc pochodzi z USA. Czy ktos z Was to ma? Drogie to nie jest a tak
cieniutkie latwo bedzie mozna nieco zgiac i wsypac nawet do waskich
pojemnikow. Sa nawet rozne rodzaje do roznych produktow. Po angielsku
nazywa sie to dokladnie Chop Chop Cutting Boards. Bede wdzieczny za
wszelkie rady.

Irek

2. Data: 2005-07-19 20:45:53

Temat: Re: Chop Chop - dobre?
Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> wrote in message
> Po angielsku nazywa sie to dokladnie Chop Chop Cutting Boards. Bede wdzieczny
> za wszelkie rady.

Cos takiego jak tutaj:
http://www.dynamic-living.com/flexible-cutting-board
.htm
?
Od jakiegos czasu do nabycia w IKEA, pakowane po 2 szt.
http://tinyurl.com/9w44b

Rzeczywiscie wygodne i sprawdza sie doskonale.

TomekD

3. Data: 2005-07-19 20:51:50

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Jul 2005 22:26:47 +0200, "Ireneusz P. Zablocki"
<i...@t...de> wrote:

> [...]
>pojemnikow. Sa nawet rozne rodzaje do roznych produktow. Po angielsku
>nazywa sie to dokladnie Chop Chop Cutting Boards. Bede wdzieczny za

A dlaczego nie kroisz szczypiorku i inych ziol nozyczkami??

Pierz
K.T. - starannie opakowana

4. Data: 2005-07-19 21:28:23

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Jul 2005 23:28:54 +0200, tapta <t...@w...pl>
wrote:

>A powinno się? ja też lecę je nożem do siekania.

i potem masz te ziola i szczypiorek wszedzie, pospadane z deski
do krojenia, poprzyklejane do rak, noza...nozyczkami jest lepiej

pierz
K.T. - starannie opakowana

5. Data: 2005-07-19 21:28:54

Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):

> A dlaczego nie kroisz szczypiorku i inych ziol nozyczkami??

A powinno się? ja też lecę je nożem do siekania.

tapta
GG:4082847

6. Data: 2005-07-20 07:00:39

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

TomekD schrieb:

> Cos takiego jak tutaj:
> http://www.dynamic-living.com/flexible-cutting-board
.htm
> ?
Dokladnie to jest to. Troche sie boje, bo ma to tylko 1 mm grubosci.

> Od jakiegos czasu do nabycia w IKEA, pakowane po 2 szt.
> http://tinyurl.com/9w44b

Tego akurat nie mozna myc w zmywarce ale za to ma to 2 mm.

> Rzeczywiscie wygodne i sprawdza sie doskonale.
>
> TomekD

Znaczy sie: to z Ikei czy to pierwsze?

Irek

7. Data: 2005-07-20 07:08:17

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson schrieb:

> A dlaczego nie kroisz szczypiorku i inych ziol nozyczkami??
>
> Pierz
> K.T. - starannie opakowana

Bo ja Sarmata jestem a nie niemiecki krawiec! Nie po to zafundowalem
sobie noz od WMF, zeby teraz nozyczkami do paznokci szczypiorek skubac.
Wiesz jakie ilosci ja przerabiam? Zamierzam nawet teraz zamrazac
szczypior w malych porcjach, zeby zima nie kupowac tego pedzonego azotem
badziewia. Nozyczkami, owszem, mozna jakies tam zielsko na salatka
pociepac ale ja tam lubie miec cos w reku co wazy. Jakby dawni Polacy
nozyczek w kuchni uzywali, to bysmy teraz Turkom chalaty szyli i turbany.

Irek obruszony do zywego

8. Data: 2005-07-20 07:58:09

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Ireneusz P. Zablocki wrote:

> [...]
> zielsko na salatka pociepac ale ja tam lubie miec cos w reku co wazy.
> Jakby dawni Polacy nozyczek w kuchni uzywali, to bysmy teraz Turkom

Siekam robotem, te wieksze ilosci.

Kot, leniwy

--
Włochy i Paryż - przewodniki turystyczne do wyboru. Tylko z lipcowym numerem
miesięcznika Auto+.

9. Data: 2005-07-20 08:20:22

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Kot schrieb:

> Siekam robotem, te wieksze ilosci.
>
> Kot, leniwy

Ale przy tym muzyki nie mozna sluchac ani spiewac a ja lubie sobie jakas
dumke pod nosem zanucic.

Irek, robotny i muzykalny

10. Data: 2005-07-20 08:41:42

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Ireneusz P. Zablocki wrote:

> Ale przy tym muzyki nie mozna sluchac ani spiewac a ja lubie sobie
> jakas dumke pod nosem zanucic.

Mozna, tylko trzeba odpowiednio glosniej ;PP

Kot, co tez spiewa przy gotowaniu i na dodatek tanczy i pantomimy czasem
robi, wszystko na konto dzidzi ;)

--
Włochy i Paryż - przewodniki turystyczne do wyboru. Tylko z lipcowym numerem
miesięcznika Auto+.
http://www.a-plus.pl

bakłazan
co zrobić żeby cukinia miała smak??
Brzesc
Spaghetti z warzywami [P]-lekkie i szybkie
Kiszenie ogórków- moze w koncu wyjdzie :/