Chop Chop - dobre?

11. Data: 2005-07-20 08:43:09

Temat: Re: Chop Chop - dobre?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 20 Jul 2005 09:08:17 +0200, "Ireneusz P. Zablocki"
<i...@t...de> wrote:

>Bo ja Sarmata jestem a nie niemiecki krawiec! Nie po to zafundowalem
>sobie noz od WMF, zeby teraz nozyczkami do paznokci szczypiorek skubac.
>Wiesz jakie ilosci ja przerabiam? Zamierzam nawet teraz zamrazac
>szczypior w malych porcjach, zeby zima nie kupowac tego pedzonego azotem
>badziewia. Nozyczkami, owszem, mozna jakies tam zielsko na salatka
>pociepac ale ja tam lubie miec cos w reku co wazy. Jakby dawni Polacy
>nozyczek w kuchni uzywali, to bysmy teraz Turkom chalaty szyli i turbany.
>
>Irek obruszony do zywego

Eeeee tam, przesadzasz!:PPP
Ja mam wielkie nozyczki w kuchni (chyba wlasnie takie od krawca),
swietnie sie nadaja do roznych rzeczy...przycinam nimi ciasto na
wierzchu pajow, tne nawet papryke, kabanosy...osczzedzam na myciu
naczyn, widzisz - deseczka niepotrzebna :PPP

Pierz, bez chalata i bez turbanu :P
K.T. - starannie opakowana

12. Data: 2005-07-20 08:44:31

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 20 Jul 2005 10:20:22 +0200, "Ireneusz P. Zablocki"
<i...@t...de> wrote:

>Ale przy tym muzyki nie mozna sluchac ani spiewac a ja lubie sobie jakas
>dumke pod nosem zanucic.
>
>Irek, robotny i muzykalny

robotny czy masochista?? :PP

Pierz, siup za slup...a moze w maliniak - wczoraj jadlam OGROMNE
maliny i o dziwo o smaku malinowym a nie nijakim. szkockie one -
tam najlepsze na tej wyspie tutejszej
K.T. - starannie opakowana

13. Data: 2005-07-20 09:33:05

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson schrieb:

> [...]
> wierzchu pajow, tne nawet papryke, kabanosy...osczzedzam na myciu
> naczyn, widzisz - deseczka niepotrzebna :PPP

Ja kilo kabanosow i bez nozyczek zjem. A arcydziegiel do kandyzowania,
tez nozycami kroisz? A deske wsio taki sobie kupie, jeszcze nie wiem
jaka ale kupie.

Irek

14. Data: 2005-07-20 09:34:15

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson schrieb:

> [...]
>
> Pierz, siup za slup...a moze w maliniak - wczoraj jadlam OGROMNE
> maliny i o dziwo o smaku malinowym a nie nijakim. szkockie one -

Tu na kontynencie tez te szkockie maliny chwala. nawet zamierzam sobie
zamowic, zeby bylo gdzie swintuszyc.

Irek

15. Data: 2005-07-20 09:56:26

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Kot schrieb:

> Mozna, tylko trzeba odpowiednio glosniej ;PP
>
> Kot, co tez spiewa przy gotowaniu i na dodatek tanczy i pantomimy czasem
> robi, wszystko na konto dzidzi ;)

Mam nadzieje, ze Ci fantazji i na przyszlosc starczy. Moi chlopcy w
czwartki siedza w przedszkolu nieco dluzej, wiec musze im cos na obiad
przygotowac. Osttatnio co tydzien sa mielone ale jakie? Cool Dog
(zamiast parowki waski mielony), Stalingradar Klopse (podzuirawiony
ludzik), martwy Rusek (mielone w ksztalcie gwiazdy, zabarwione czerwona
papryka i koncentratem pomidorowym) und sciety Turek (polksiezyce z
mielonego z sesamem i kminem).
-Tato, czego ty nam zwyklych kanapek nie robisz?
-Zebysmy, synku, z nudow nie pomumierali. A co nie podobalo sie paniom w
przedszkolu?
- Nie, tylko zawsze takie duze oczy robia, kiedy slysza jak to sie nazywa.

Jutro beda jesc "po turecku", bo mnie jednym filmem na ARTE wkurzyli.

Irek

16. Data: 2005-07-20 10:04:31

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jul 2005 11:56:26 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Ireneusz P.
Zablocki*, w wiadomości news:<news:dbl7ir$1824$1@ulysses.news.tiscali.de>
zawarł, co następuje:

> Stalingradar Klopse (podzuirawiony
> ludzik), martwy Rusek (mielone w ksztalcie gwiazdy, zabarwione czerwona
> papryka i koncentratem pomidorowym) und sciety Turek (polksiezyce z
> mielonego z sesamem i kminem).

Ja bym czegoś takiego dziecku nie dawała i nie nazywała tak. Fantazja
fantazją, ale martwy Rusek to IMO bardzo duża przesada.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

17. Data: 2005-07-20 10:26:11

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Ireneusz P. Zablocki wrote:

> [...]
> nazywa.
>
> Jutro beda jesc "po turecku", bo mnie jednym filmem na ARTE wkurzyli.

Dosc horrorystyczno-makabryczna ta Twoja fantazja ;)

Kot

--
Włochy i Paryż - przewodniki turystyczne do wyboru. Tylko z lipcowym numerem
miesięcznika Auto+.

18. Data: 2005-07-20 10:31:44

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana schrieb:

> Ja bym czegoś takiego dziecku nie dawała i nie nazywała tak. Fantazja
> fantazją, ale martwy Rusek to IMO bardzo duża przesada.

A czy nie jest przesada wydawac w Rosji ksiazki o fantazyjnych tytulach
np. "Szlachta i my", gdzie szkaluje sie Polakow, jakbysmy byli byli
winni wszystkich nieszczesc, jakie Rosje spotkaly? A czy nie jest
przesada to, ze w amerykanskim filmie, co glupek, to polskie nazwisko
nosi? A skoro niemieccy satyrycy sobie pozwalaja na kawaly o Polakch, to
czy ja nie moga odrobine pofantazjowac? Dzieci mam na tyle inteligentne,
ze wiedza, ze ten klops z wieprzowiny a nie z ruszczyny. W przedszkolu,
nota bene, skrytykowano mnie, za to, ze rozmawiam z dziecmi o wojnie i
to moze im na glowke pasc. To co mam zabronic mojej babci opowiadania o
rosyjskich zbrodniach? O zeslaniach? O glodowce na Ukrainie? A poza tym
jeste wiele potraw o dosc makabrycznych nazwach: Kalter Hund. To tez sie
mojemu synowi kojarzylo z trupem a potem sie smial i to bylo jego
pierwsze doswiadczenie z tzw, czarnym humorem.

Irek

19. Data: 2005-07-20 10:32:38

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 20 Jul 2005 11:33:05 +0200, "Ireneusz P. Zablocki"
<i...@t...de> wrote:

>Ja kilo kabanosow i bez nozyczek zjem. A arcydziegiel do kandyzowania,
>tez nozycami kroisz? A deske wsio taki sobie kupie, jeszcze nie wiem
>jaka ale kupie.
>
>Irek

Nie kandyzuje, to moze dlatego uzywan majczesciej jednak nozyczek
:PPP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

20. Data: 2005-07-20 10:33:24

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 20 Jul 2005 11:34:15 +0200, "Ireneusz P. Zablocki"
<i...@t...de> wrote:

>Tu na kontynencie tez te szkockie maliny chwala. nawet zamierzam sobie
>zamowic, zeby bylo gdzie swintuszyc.
>
>Irek

To jeszcze dodaj bezkolcowy agrest (dobry sos do makreli bedzie),
igly sprzed paru lat jeszcze siedza tu i tam :P

Pierz
K.T. - starannie opakowana

bakłazan
co zrobić żeby cukinia miała smak??
Brzesc
Spaghetti z warzywami [P]-lekkie i szybkie
Kiszenie ogórków- moze w koncu wyjdzie :/