Re: Chop Chop - dobre?

From: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Chop Chop - dobre?
Date: Wed, 20 Jul 2005 11:56:26 +0200

Kot schrieb:

> Mozna, tylko trzeba odpowiednio glosniej ;PP
>
> Kot, co tez spiewa przy gotowaniu i na dodatek tanczy i pantomimy czasem
> robi, wszystko na konto dzidzi ;)

Mam nadzieje, ze Ci fantazji i na przyszlosc starczy. Moi chlopcy w
czwartki siedza w przedszkolu nieco dluzej, wiec musze im cos na obiad
przygotowac. Osttatnio co tydzien sa mielone ale jakie? Cool Dog
(zamiast parowki waski mielony), Stalingradar Klopse (podzuirawiony
ludzik), martwy Rusek (mielone w ksztalcie gwiazdy, zabarwione czerwona
papryka i koncentratem pomidorowym) und sciety Turek (polksiezyce z
mielonego z sesamem i kminem).
-Tato, czego ty nam zwyklych kanapek nie robisz?
-Zebysmy, synku, z nudow nie pomumierali. A co nie podobalo sie paniom w
przedszkolu?
- Nie, tylko zawsze takie duze oczy robia, kiedy slysza jak to sie nazywa.

Jutro beda jesc "po turecku", bo mnie jednym filmem na ARTE wkurzyli.

Irek