Chrupiący kurczak

1. Data: 2001-11-12 10:59:15

Temat: Chrupiący kurczak
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co zrobić, by skórka na kurczaku pieczonym w całości i była chrupiąca.
Zawsze piekę kurczaka w ziołach (mąż uwielbia), ale nigdy skórka nie jest
chrupiąca. Odkrywam w połowie pieczenia naczynie w którym jest kurak i nic
to nie daje.
Pozdrawiam Dorunia

1. Data: 2001-11-12 11:45:52

Temat: Re: Chrupiący kurczak
Od: "Danka" <d...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chrupiąca. Odkrywam w połowie pieczenia naczynie w którym jest kurak i nic

A ja w ogóle nie przykrywam naczynia, od razu piekę na odkrytej blaszcze
wychodzi chrupki

Danka

1. Data: 2001-11-12 13:20:03

Od: "Dominika NM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorunia" <d...@w...pl> wrote in message news:9soa3f$3so$1@news.tpi.pl...
> [...]
> chrupiąca. Odkrywam w połowie pieczenia naczynie w którym jest kurak i nic

Posmarować gęstą , kwasna śmietaną.
DominikaNM

1. Data: 2001-11-12 14:09:36

Od: "bask" <J...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dobry efekt daje posmarowanie kurczaka sosem sojowym
Pozdrowienia
Bask>

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

1. Data: 2001-11-12 17:28:32

Od: "Krzych" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja obsmażam kuraka na masełku lub w lekkiej panierze z papryki i mąki.
Piekę bez przykrycia i podczas pieczenia polewam powstającym sosikiem.
Pozdrawiam
Krzych

1. Data: 2001-11-12 17:42:31

Od: "krzybi" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ja obsmażam kuraka na masełku lub w lekkiej panierze z papryki i mąki.
>Piekę bez przykrycia i podczas pieczenia polewam powstającym sosikiem.
>Pozdrawiam
>Krzych

Lubie kurczaka upieczonego w kombiwarze, skorka moze nie jest rumiana (z
wygladu przypomina troche pergamin ; )) , ale dość wysuszona i chrupiąca gdyz
wiekszosc tluszczu sie wytapia i moge zagluszyc wyrzuty sumienia

1. Data: 2001-11-12 17:43:45

Od: "krzybi" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-11-12 19:28:42

Od: "Vefour" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

polej go obficie masłem i pod silny grill - musi wyjśc .... sos sojowy to ra
czej odważne roziwązania, dla tych, co lubią :. Chciałbym zobaczyc mine moje
j babci )))

V.

Użytkownik Dorunia <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisa
ł:9soa3f$3so$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-11-13 05:48:27

Od: "FeLicja (Kasia)" <I...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Danka wrote:

> A ja w ogóle nie przykrywam naczynia, od razu piekę na odkrytej blaszcze
> wychodzi chrupki

Zakrywany czyni kurczaka bardzo soczystym, ja zazwyczaj odkrywam pod koniec,
wtedy czesciej polewam, czasami mozna tez zwiekszyc lekko temperature (ale
tym bardziej wtedy czesto polewac tluszczem z kurczaka).
pozdrawiam
Kasia

cichooooo... csss.....
Re: problem z wagą