Chwalę sałatkę makaronową Dasidy

1. Data: 2003-07-10 00:23:46

Temat: Chwalę sałatkę makaronową Dasidy
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłam ją bez szynki, bo syn - sprawca całego zamieszania - mięsa nie je, za
radą Dasidy dałam za to więcej papryki (w sumie dwie czerwone i dwie zielone).
Wyszła pyszna, urodziwa i do tego intrygująca. Każdy makaronik (użyłam malma
falbanki - super al dente, zgadza się!) oblepił się parmezanem i "opanierował"
siekanymi orzechami, tak, że nic się nie lepiło, wszyscy się zachwycali i
pytali, co to tak chrupie, bo ta orzeszkowa panierka była w zasadzie
niewidoczna. Nota bene, czy ta sałatka nie jest dostatecznie ekscentryczna,
żeby się zakwalifikować do "zwariowanych"? :-----------------)

Pozdrawiam
Lama

1. Data: 2003-07-10 00:35:41

Temat: Re: Chwalę sałatkę makaronową Dasidy
Od: "janek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Idź spać człowieku

1. Data: 2003-07-10 02:24:22

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego?

1. Data: 2003-07-10 15:22:48

Temat: OT, dlaczego trzeba spac, bylo : Chwalę sałatkę makaronową Dasidy
Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego?

Bo janek nie ma juz sily odpowiadac ;-PPP

Adiola, zlosliwa

1. Data: 2003-07-10 15:46:21

Temat: Wakacje z jankiem
Od: "janek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adiola" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> >

> Bo janek nie ma juz sily odpowiadac ;-PPP
>
> Adiola, zlosliwa
Oj, coś mi się zdaje, że coś się wam zbiera na wakacje z jankiem. Ktoś
napisze coś głupiego, janek odpowie i jakoś czas minie, zwłaszcza tym,
którym zbrakło kasy na wyjazd.
janek

---
"I ty cenzorze, co za wiersz ten
Zapewne skarzesz mnie na ciupę
Pocałujcie mnie wszyscy w dupę" - Julian Tuwim

1. Data: 2003-07-11 07:42:30

Temat: Re: Wakacje z jankiem
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "janek" <j...@w...pl> napisał:
> Oj, coś mi się zdaje, że coś się wam zbiera na wakacje z jankiem. Ktoś
> napisze coś głupiego, janek odpowie i jakoś czas minie, zwłaszcza tym,
> którym zbrakło kasy na wyjazd.
> janek

... ktoremu zbraklo kasy na wyjazd ;-P
Co by nie mowic, fajnie jest miec wakacje...

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2003-07-11 09:20:30

Temat: Składka na wakacje janka/Re: Wakacje z jankiem
Od: "janek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości

> ... ktoremu zbraklo kasy na wyjazd ;-P

Biedny janek. :-( Proponuję może zrobicie składkę na wakacje janka. Może ta
bogata ciocia z Ameryki pierwsza rzuci 10 centów na biedną sierotkę w kraju.
janek

---
"Zartujesz sobie? Przeciez ta zalosna kreatura w ogole nie potrafi prowadzic
dyskusji". [by M.EE.Hamerla]

Lilla przyznała się, że robiła...
wino i konfitury
Sos do salatki greckiej- prosze o sugestie
Co to Beszamel?
faq & 1/2