Chwalę salonik fryzjersko-kosmetyczny

11. Data: 2006-06-21 14:52:26

Temat: Re: Chwalę salonik fryzjersko-kosmetyczny
Od: l...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

A ja dziewczyny z kolei polecam gabinet kosmetyczny Juwil i
p.Andżelikę.Chodze do nich juz 1,5 roku i zawsze byłam zadowolona
tylko jedno było fatalne KOSMETYCZKA U FRYZJERA ( byli w szalonych
nożyczkach na Piłsudskiego )to nieporozumienie : hałas i kręcący
sie ludzie Teraz przeprowadzili sie na Żeromskiego i mają gabinet
BAJKA. Cisza , indywidualne kabinki ,super wystrój .To warunki na
super exclisive ale nie w tak nizkich cenach! (niestety zwracam na to
uwage)Smiało polecam Żeromskiego 44...

12. Data: 2006-06-21 18:27:17

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to środa, 21 czerwca 2006 15:15 użytkownik
marrteczka, sącząc kawkę, wyklepał:

> Strzelam ze na 100% mówimy o tej samej kobitce :))

Zdecydowanie :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

dobry krem do twarzy z filtrem 50
podkład Astor Natural Fit Sun Tint i inne
Nowości Sally Hansen
[Trochę OT] Zdjęcie do CV
allegro, aukcja - kupic, czy nie?