Chyba nie potrafię nosić tipsów :(

1. Data: 2004-12-12 10:10:52

Temat: Chyba nie potrafię nosić tipsów :(
Od: Elżbieta <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogólnie jestem zadowolona, paznokcie wyglądają ładnie. Jednak mam z nimi
trochę problemów. Są dość krótkie, bo takie chiałam i wydawało mi się, że
z krótkimi to nie będę mieć problemów. Jednak zrobiłam juz kilka dziur w
rajstopach. A poza tym zdarza mi się o coś stuknąć paznokciem i nadłamać
go (raz uderzyłam w nocy paznokiem o ścianę podczas snu i ułamałam pół
paznokcia, aż mnie ból obudził). Właśnie mam świeżo uzupełnione, a już dwa
nadłamałam. Nie nadaję się do ich noszenia, czy co??
--
Elżbieta

1. Data: 2004-12-12 11:01:36

Temat: Re: Chyba nie potrafię nosić tipsów :(
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> że z krótkimi to nie będę mieć problemów. Jednak zrobiłam juz kilka dziur

Nawet krótkie tipsy są dłuższe niż normalne krótkie paznokcie. Jeśli do tej
pory miałaś zawsze te drugie, to nie dziw się, że pojawiają się trudności.
Tutaj nie ma co się zamartwiać ani narzekać, musisz po prostu się
przyzwyczaić. :-) A co do rajstop, to może noś przez pewien czas jakieś
gorsze, żeby nie było szkoda, jak się codziennie drą. :>

> A poza tym zdarza mi się o coś stuknąć paznokciem i nadłamać go (raz
> uderzyłam w nocy paznokiem o ścianę podczas snu i ułamałam pół paznokcia,
> aż mnie ból obudził).

Dobry tips, zwłaszcza krótszy, nie powinien się tak szybko łamać.

> Właśnie mam świeżo uzupełnione, a już dwa nadłamałam. Nie nadaję się do
> ich noszenia, czy co??

Musisz się przyzwyczaić i tyle. A faza przyzwyczajania się u różnych kobiet
przebiega różnie. ;-)

Ligeia

--
"Cet Homme donc, par prieres, par larmes,
Par sortileges et par charmes,

"La Chatte métamorphosée en femme"
Jean de la Fontaine

1. Data: 2004-12-12 11:03:58

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 12 Dec 2004 11:10:52 +0100, in pl.rec.uroda Elżbieta
<w...@b...pl> wrote in <o...@n...tpi.pl>:

> [...]
>z krótkimi to nie będę mieć problemów. Jednak zrobiłam juz kilka dziur w

tu pomoże zmiana nawyków - trochę inaczej trzeba łapać rajstopy, i
tyle. mnie nauka mało kosztowała, bo rzadko chodzę w rajstopach czy
pończochach (noszę spodnie, spódnic mam mało, bo nie lubię), ale
oceniam, że jeszcze ze dwie pary zniszczysz. może spróbuj na jakichś
nie-najpiękniejszych?:)

> [...]
>paznokcia, aż mnie ból obudził). Właśnie mam świeżo uzupełnione, a już dwa
>nadłamałam. Nie nadaję się do ich noszenia, czy co??

nie, to raczej wina tipsów. tak na odległość trudno mi ocenić, ale
jako tipsowa weteranka (ponad 3 lata z żelem na paznokciach, napierw
na tipsie, późniejsze poprawki na własnych paznokciach) mogę
powiedzieć, że jeśli żel łamie się od przypadkowego uderzenia, to albo
jesteś Hulkiem i o tym nie wiesz, albo żel jest źle położony lub b.
złej jakości. napisz proszę, co to za żel i może pstryknij zdjęcie
paznokci z bliska, bez lakieru. i wyślij do mnie - postaram się to
jakoś ocenić.

amg

1. Data: 2004-12-12 14:06:57

Od: "lady_huncwot" <l...@n...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś chyba jest nie tak z Twoimi tipsami:

- te dziury w rajstopach - robią się od przebijania paznkociem na wylot, czy
w tipsach są zadziory?
(jeśli to drugie - masz źle zrobione tipsy)

Tipsy absolutnie nie powinny się łamać w wymienionych przez Ciebie
okolicznościach.

Pzdr,
LH

1. Data: 2004-12-12 14:32:16

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> jako tipsowa weteranka (ponad 3 lata z żelem na paznokciach, napierw
A jako weteranka, mogła byś mi poradzić, co mam sobie dać położyć na
paznokcie, żeby było ładnie trwale i na długo?
Bo kosmetyczka tłumaczyła mi z godzinę, ale jakoś to wszystko wpada mi
jednym uchem, wypada drugim i dalej nie wiem - żel, jedwab, akryl?
Czym to się właściwie różni dla paznokcia? Które jest dla niego najbardziej
przyjazne?
Nie mam problemów z paznokciami, tylko brak cierpliwości do ich hodowania,
no i mam wstrętny zwyczaj obgryzania skórek przy kciukach - a kosmetyczka
twierdzi, ze większości kobiet położenie czegoś pomaga się tego oduczyć, bo
zwyczajnie im żal obgryzać czegoś co kosztuje. :-P
Może i na mnie podziała.

Sowa

1. Data: 2004-12-12 16:42:37

Od: Elżbieta <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 Dec 2004 15:06:57 +0100, lady_huncwot
<l...@n...autograf.pl> napisał:

> [...]
> czy
> w tipsach są zadziory?
> (jeśli to drugie - masz źle zrobione tipsy)

Oj, na wylot, na wylot np. przy podciąganiu. Takie wypiłowane na prosto
mają ostre brzegi i to tym zahaczam lub przebijam.

> Tipsy absolutnie nie powinny się łamać w wymienionych przez Ciebie
> okolicznościach.

:(

--
Elżbieta

1. Data: 2004-12-12 16:53:45

Od: Elżbieta <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

<l...@n...autograf.pl> napisał:

> Tipsy absolutnie nie powinny się łamać w wymienionych przez Ciebie
> okolicznościach.

Już wysłałam jedną odpowiedź, ale jeszcze coś mi się przypomniało. Czy
skoro jak piszesz nie powinny się wtedy łamać, to mam rozumieć, że żel
stanowi taką twardą skorupę, uniemożliwiającą złamanie??
Gdy miałam własne paznokcie to jeśli zdarzyło się coś takiego, to owszem
łamały się, ale w tym miejscu gdzie paznokieć już wyrasta poza palec.
Teraz mam wrażenie, że skoro ta wystająca część jest grubsza, bo składa
się z warstwy tipsa i paznokcia to dlatego paznokieć łamie się poniżej
(tuż pod białą końcówką), bo tam jest cieńsza warstwa.
--
Elżbieta

1. Data: 2004-12-12 16:53:57

Od: Elżbieta <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 Dec 2004 12:03:58 +0100, Anna M. Gidyńska <a...@d...pl>
napisał:

mnie nauka mało kosztowała, bo rzadko chodzę w rajstopach czy
> pończochach (noszę spodnie, spódnic mam mało, bo nie lubię)

To odwrotnie niż ja, w spodniach chodzę za karę.

> napisz proszę, co to za żel i może pstryknij zdjęcie
> paznokci z bliska, bez lakieru. i wyślij do mnie - postaram się to
> jakoś ocenić.

Nie pytałam nigdy o nazwę żelu, po prostu szłam i zakładałam, chyba
następnym razem podpytam. Zdjęcia nie mam czym zrobić, ale dzięki za chęci.
Jeśli chodzi o wygląd to każdy kto widzi chwali, ale najczęściej są to
osoby same nie noszące tipsów, więc może nie potrafią ocenić ich jakości.
--
Elżbieta

1. Data: 2004-12-12 18:54:42

Od: "Snigdha" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Oj, na wylot, na wylot np. przy podciąganiu. Takie wypiłowane na prosto
| mają ostre brzegi i to tym zahaczam lub przebijam.

No to stary sposób mojej mamy - rękawiczki do ubierania pończoch:-)

S.

1. Data: 2004-12-13 06:39:04

Od: "Justyna T" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałam jakiś czas tipsy i na pewno do nich wrócę. To właśnie moje własne
cienkie paznokcie wyrządzały większą szkodę rajstopom niż tipsy. Miałam
akryl - też na prosto i niedługie, ale nie miały ostrych brzegów.
Podstawą jest znaleźć kogoś, kto naprawdę zna się na tym fachu:))

Pozdrawiam
Justyna

> [...]
> się z warstwy tipsa i paznokcia to dlatego paznokieć łamie się poniżej
> (tuż pod białą końcówką), bo tam jest cieńsza warstwa.

czy ktoś próbował?
victoria's secret - gdzie w krk kupie bielizne ?
perfumy
krem tonujacy i zapach YR
TIPSY, MAKIJAŻE....TANIO / WROCLAW