Chyba optymalna?

1. Data: 2003-06-02 11:51:56

Temat: Chyba optymalna?
Od: "Polek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 180 cm i ważę 130 kg w wieku 34 lat.
Po przeczytaniu dostępnych publikacji w internecie na temat ŻO zmieniłem
radykalnie sposób odżywania. Nie jem ziemniaków, cukru ani produktów mączny
(zjadam po kawałku mniej więcej jedną kromkę chleba pełnoziarnistego
dziennie) - natomiast generalnie jem rzeczy tłuste (mięso,wędliny, drób),
nabiał oraz warzywa (np. sałatka z pomidora, ogórka , kapusty pekińskiej -
chodzi mi o warzywa i mikroelementy), czasem piję piwo. Po tygodniu zgubiłem
dwa kilogramy ale nie czuję się najlepiej - pojawiło się na przykład
drganie powieki które będę próbował zlikwidować preparatem uzupełniającym
magnez (MB cośtam). I teraz pytanie podstawowe - czy dobrze robię, czy
schudnę i czy przypadkiem nie wykończę sobie wcześniej organizmu ;) Jakie są
wasze doświadczenia i wasze zdanie.
Z góry dziękuję za każdą opinię.

Polek

2. Data: 2003-06-02 12:55:46

Temat: Re: Chyba optymalna?
Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Polek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> magnez (MB cośtam). I teraz pytanie podstawowe - czy dobrze robię, czy
> schudnę i czy przypadkiem nie wykończę sobie wcześniej organizmu ;) Jakie

A umiesz policzyc co tak naprawde zjadasz w przełozeniu na białko tłuszcz i
weglowodany ( BTW ) ????
Slawek
P.S.
Bo w zasadzie to wszyscy tak jedzą ;)))

3. Data: 2003-06-03 06:59:08

Temat: Odp: Chyba optymalna?
Od: "brow(J)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Polek <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bbfdqt$aak$...@n...lublin.pl...

> dziennie) - natomiast generalnie jem rzeczy tłuste (mięso,wędliny, drób),

Wbrew obiegowej opinii mięso, wędliny i drób nie są specjalnie tłuste...

brow(J)arek pozdrawia

E000
[pytanie] dieta cambridge
do optymalnych- pomozcie zaczac