truskawki

1. Data: 2003-06-02 11:56:50

Temat: truskawki
Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Stosuję dietę MM od tygodnia (jak na razie prawie dwa kilo w doł :) Czy
podczas stosowania tej diety ( I faza!) mozna jesc truskawki? Czy najlepiej
jeść je tylko rano (pół godziny przed posiłkiem) czy można też później???
Pozdrawiam. A.

2. Data: 2003-06-02 12:00:27

Temat: Re: truskawki
Od: "Magda" <m...@l...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
najlepiej
> jeść je tylko rano (pół godziny przed posiłkiem) czy można też później???

Ku mojej wielkiej radości, truskawki są owocem mającym niski IG, do tego
można je jadać również po posiłkach, jak i do posiłku (makaron z truskawkami
i jogurtem - pycha!!!).
---
Pozdrawiam,
MAGDA

3. Data: 2003-06-02 12:12:29

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <m...@l...lodz.pl> napisał w wiadomości

> Ku mojej wielkiej radości, truskawki są owocem mającym niski IG, do tego
> można je jadać również po posiłkach, jak i do posiłku (makaron z
truskawkami
> i jogurtem - pycha!!!).

Truskawki mają IG 40 - to nie jest niskie, tylko średnie.
Poza tym, bardzo dojrzałe i słodkie pewnie mają jeszcze więcej.
Nie należy więc z nimi przesadzać ;)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Puste worki nadyma wiatr, bezmyślnych ludzi-próżność (Sokrates)
http://www.misiczka.com

4. Data: 2003-06-03 07:59:48

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka <m...@p...onet.pl> wrote:

> truskawkami
>
> Truskawki mają IG 40 - to nie jest niskie, tylko średnie.
> Poza tym, bardzo dojrzałe i słodkie pewnie mają jeszcze więcej.
> Nie należy więc z nimi przesadzać ;)

Takie owoce jak jagody, maliny, truskawki mozna jesc zaraz po posilku
jak i dodawac do jogurtow, makaronow, ja sie nimi objadalam i chudlam :-)

megi

5. Data: 2003-06-03 10:33:30

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lesner" <b...@r...mif.pg.gda.pl> napisał w
wiadomości news:bbhkhk$g59$1@korweta.task.gda.pl...
> misiczka <m...@p...onet.pl> wrote:
> Takie owoce jak jagody, maliny, truskawki mozna jesc zaraz po posilku
> jak i dodawac do jogurtow, makaronow, ja sie nimi objadalam i chudlam :-)

Ja też. Półtora koszyczka truskawek dziennie w sezonie to u mnie standard.
:-)

Strona domowa http://www.janwer.com/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ ]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/ ]

Chyba optymalna?