czy w ogóle da się schudnąć...

1. Data: 2003-06-02 12:34:02

Temat: czy w ogóle da się schudnąć...
Od: b...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

... po pigułkach? Coś mi się wydaje, że dlatego tak bardzo przytyłam. Po
trójfazowych. Jestem przerażona i nie wiem co robić.

2. Data: 2003-06-02 14:03:16

Temat: Re: czy w ogóle da się schudnąć...
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

da sie.

1. isc do lekaza i sie poskarzyc
2 przejsc na MM

Musta

3. Data: 2003-06-03 07:26:35

Od: b...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

> da sie.
>
> 1. isc do lekaza i sie poskarzyc
> 2 przejsc na MM
>
> Musta

OK. Już byłam.
Oświeć mnie bo nie mam pojęcia na czyum polega MM.
Podstawowe info

BJ

4. Data: 2003-06-03 13:54:55

Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje zajrzeć tu: www.montignac.prv.pl
Pozdrawiam. A.

5. Data: 2003-06-03 22:04:35

Od: "Ewik" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi kochani ja też stosowałam rozne diety ostatnio nawet próbowałam diety
niełączenia i Herbalife i prawie nic,dopiero zaczęłam czuć się wspaniale i
chudnąć po gimnastyce 2 x tygodniowo po 1 godz. bardzo intensywnie.
Najlepszym wspomaganiem w każdej diecie jest niestety tylko gimnastyka.
Powodzenia wszystkim:))))))
Ewik

truskawki
Chyba optymalna?