Ciasto na pizzę:)

1. Data: 2005-07-08 17:43:07

Temat: Ciasto na pizzę:)
Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Informacja dla wszystkich chętnych, chcących upiec pizzę na prawdziwym (no
może prawie prawdziwym) cieście - w sieci Albert sprzedają ciasto na pizzę
surowe, do upieczenia - leży w lodówce obok francuskiego. Ciasto jest
produkcji polskiej, wystarcza na blaszkę o średnicy 26 cm, kosztuje 7,99
(drogawo) i zawiera porcję chemikaliów - fosforanów itp- w ilości adekwatnej
do ceny.

pozdr

cherokee

2. Data: 2005-07-08 18:37:24

Temat: Re: Ciasto na pizzę:)
Od: "Alveaenerle" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cherokee" <c...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> produkcji polskiej, wystarcza na blaszkę o średnicy 26 cm, kosztuje 7,99
> (drogawo) i zawiera porcję chemikaliów - fosforanów itp- w ilości

ale czym tu sie cieszyc skoro zrobienie ciasta na pizze zajmuje 5 minut ? :/

pozdrawiam
monika

3. Data: 2005-07-08 18:51:46

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alveaenerle" <...@...pl> napisał w wiadomości
> ale czym tu sie cieszyc skoro zrobienie ciasta na pizze zajmuje 5 minut ?
:/

Mi akurat nie musisz tego tłumaczyć, bo ciasto na pizzę mam opanowane do
perfekcji, ale jak dłużej poczytasz, lub może nawet czytasz grupę, to
zrozumiesz.

pozdr

cherokee

4. Data: 2005-07-08 19:04:46

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alveaenerle napisał(a):

> ale czym tu sie cieszyc skoro zrobienie ciasta na pizze zajmuje 5 minut ? :/

Owszem, pod warunkiem, ze sie potrafi, a ciasto drozdzowe to taka
zlosliwa bestia, ze wymaga choc odrobiny doswiadczenia.

th

5. Data: 2005-07-09 07:48:01

Od: "Alveaenerle" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mi akurat nie musisz tego tłumaczyć, bo ciasto na pizzę mam opanowane do
> perfekcji, ale jak dłużej poczytasz, lub może nawet czytasz grupę, to
> zrozumiesz.

czytam grupe od 3 lat :)
podanie informacji o gotowym ciescie raczej nie przerwie zalewania grupy
postami lamek ktore nie potrafia poszukac w archiwum ;)
w koncu oni pewnie i tak beda chcieli dalej robic je sami ;))

pozdrawiam cieplutko
monika

6. Data: 2005-07-09 12:20:01

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Owszem, pod warunkiem, ze sie potrafi, a ciasto drozdzowe to taka
> zlosliwa bestia, ze wymaga choc odrobiny doswiadczenia.

Akurat, nie ma nic prostszego od ciasta na pizzę...

7. Data: 2005-07-10 10:25:18

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> ? :/

> Akurat, nie ma nic prostszego od ciasta na pizzę...

Jest. I to dużo. Nie dlatego, że ciasto na pizzę takie skomplikowane, tylko
dlatego, ze są ciasta prostsze, np. na pierogi.

Margola

8. Data: 2005-07-10 10:30:22

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek napisał(a):

> Akurat, nie ma nic prostszego od ciasta na pizzę...

Wsrod drozdzowych moze tak, ale samo drozdzowe do najprostszych nie
nalezy. Chodzi mi o to, ze latwo je zepsuc.
A z latwiejszych: ciasto na makaron, pierogi, nawet dowolne na babke (na
proszku do pieczenia, nie drozdzach) czy kruche.

th

9. Data: 2005-07-10 11:20:13

Od: dogma <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek napisał(a):
> Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
>

> Akurat, nie ma nic prostszego od ciasta na pizzę...

Rzeczywiscie do trudnych nie nalezy...raz kiedys mi nie wyszlo, ale to
dlatego, ze zbyt krotko zagniatalam i strasznie twarde bylo, teraz
nauczona dosiadczeniem zagniatam "na oko" i jakos zawsze wychodzi
(oczywoscie pod warunkiem, ze drozdze sa swieze)...
pozdrawiam
dogma

10. Data: 2005-07-10 11:24:03

Od: dogma <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli napisał(a):
> [...]
> A z latwiejszych: ciasto na makaron, pierogi, nawet dowolne na babke (na
> proszku do pieczenia, nie drozdzach) czy kruche.

nie wiem czy kruche jest latwiejsze do wykonania...w zasadzie tak, ale
zanim pierwszy raz moglam sie nim pochwalic troche ciasta zmarnowalam...
pozdrawiam :)
dogma

Ogórki małosolne, Sopot, solanka, źródło Św. Wojciecha - jeszcze raz - rok później...
Maślanki i Kefiry - Wasze typy
Pieczona watrobka wieprzowa-moje eksperymenty.
Chłodnik Pascala
oliwa do maczania chleba-ma ktos przepis?