Maślanki i Kefiry - Wasze typy

1. Data: 2005-07-08 16:58:13

Temat: Maślanki i Kefiry - Wasze typy
Od: " nowa16" <n...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja preferuję maślankę naturalną Milko i kefir Milko? Czy ktoś z Was pił
maślanę wiśniową Robico?

2. Data: 2005-07-08 17:04:53

Temat: Re: Maślanki i Kefiry - Wasze typy
Od: "Zora" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

nowa16 <n...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> Ja preferuję maślankę naturalną Milko i kefir Milko?

Milko jest bardzo smaczne, potwierdzam :) Smaczne są zwykle lokalne wyroby
mleczarskie, natomiast wyroby koncernów trącą mi mąką, czy czymś takim /chodzi
o takie wrażenie , że jest tam jakiś proszek/.

3. Data: 2005-07-08 17:58:46

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " nowa16" <n...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Ja preferuję maślankę naturalną Milko i kefir Milko? Czy ktoś z Was pił
> maślanę wiśniową Robico?

Maślanka Rolmlecz, jako jedyna ma maślankę w składzie (z oglądanych przeze
mnie) i chyba tylko mleko jeszcze, bez żadnych mączek, stabilizatorów i
innych cudów. Smaczna bardzo,
Pozdrawiam, Agata

4. Data: 2005-07-08 21:41:50

Od: "zirhan" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mnie) i chyba tylko mleko jeszcze, bez żadnych mączek, stabilizatorów i

Mi najbardziej smakuje kefir Robico, ma naprawdę smak dawnego kefiru i też
jest bez dodatków. Można nawet powiedzieć, że ma smak "pikantny". Tylko jest
jeden warunek. Nie może być zbyt świeży bo przypomina mleko. Musi postać
troszkę w normalnej temperaturze (nie na słońcu) a potem schłodzić go w
lodówce. Będzie wtedy gęsty i smaczny.
Ponadto (dla mnie zaleta) zakręcane butelki 400 ml.
Zirhan

5. Data: 2005-07-08 22:08:39

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 8 juillet 2005 ŕ 19:04:53, dans <dambnl$617$1@inews.gazeta.pl> vous
écriviez :

> Milko jest bardzo smaczne, potwierdzam :) Smaczne są zwykle lokalne wyroby
> mleczarskie, natomiast wyroby koncernów trącą mi mąką, czy czymś takim /chodzi
> o takie wrażenie , że jest tam jakiś proszek/.

A Milko jest lokalnym wyrobem czy koncernem ?

Ewcia

--
Niesz

6. Data: 2005-07-09 07:35:02

Od: "Ewusek" <e...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lodówce. Będzie wtedy gęsty i smaczny.
> Ponadto (dla mnie zaleta) zakręcane butelki 400 ml.

dla mnie Robico jest za bardzo "gazowany"
preferuje Campine i Milko

Pozdrawiam,
Ewa

7. Data: 2005-07-09 07:55:11

Od: " " <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. <n...@y...com> napisał(a):

> A Milko jest lokalnym wyrobem czy koncernem ?

Milko to marka należąca do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol z Grajewa :). To
największa polska spółdzielnia mleczarska, w której skład wchodzi siedem
zakładów przetwórczych: w Grajewie, Kolnie, Mrągowie, Sejnach, Augustowie,
Zambrowie i Bydgoszczy. /tyle z ich witrynki/
Zdaje się, że jeszcze nie mają ambicji, żeby ich wyroby stały się jeszcze
lepsze, więc póki co wychodzi smacznie :)

8. Data: 2005-07-09 10:39:56

Od: " nowa16" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewusek <e...@n...o2.pl> napisał(a):

> dla mnie Robico jest za bardzo "gazowany"
> preferuje Campine i Milko
>
> Pozdrawiam,
> Ewa

Zgadzam się, spróbowałam Robico, bo lubię wiśniowy smak, ale niestety nie
zasmakował mi ("gazowany" to dobre określenie). Pozostanę wierna naturalnej
maślance Milko i oczywiście kefirowi Milko, który jest nie do pobicia (za
konsystencję, smak i opakowanie)

9. Data: 2005-07-09 10:55:56

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " nowa16" <n...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Ja preferuję maślankę naturalną Milko i kefir Milko?

nikr nie wymienil danone - nie smakuje wam?

10. Data: 2005-07-09 12:25:46

Od: " Zora" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

taora <t...@g...pl> napisał(a):

> nikr nie wymienil danone - nie smakuje wam?

Mnie nie, za mało podobny do naturalnego produktu. Zresztą od czasu
zmasowanego ataku niemądrymi reklamami, omijam wyroby danona szerokim łukiem
:)Jeszcze kto pomyśli, ze wierzę w cudotwórczą moc danona ;)

Pieczona watrobka wieprzowa-moje eksperymenty.
Chłodnik Pascala
oliwa do maczania chleba-ma ktos przepis?
nalewka - w czym przygotowac i jakas ogolna zasada
Wino czerwone - jakie??