Ciasto naleśnikowe do ryby- jak?

1. Data: 2003-05-23 12:06:15

Temat: Ciasto naleśnikowe do ryby- jak?
Od: "Jarek_Studio Plus" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, kto mi pomoże? :)

Jak zrobić przepyszną chrupiącą panierkę do ryby (dorsz) z ciasta
naleśnikowego? Tzn. jakie dać proporcje i jak to wykonać żeby smakowało
podobnie do tych z nadmorskich smażalni?

Pozdrawiam
Jarek

1. Data: 2003-05-23 12:55:04

Temat: Re: Ciasto naleśnikowe do ryby- jak?
Od: "Gosia" <g...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Służę pomocą:
Ciasto piwne

Szklanka jasnego piwa
2 szklanki wody
mąka
sól
proszek do pieczenia

Piwo zmieszać z wodą, dodać sól, dosypywać mąkę cały czas miksując tak aby
powstała konsystencja gęstej śmietany (można do niego dodać również przypraw
w postaci papryki, pieprzu, ziół itp)
I to wszystko
Życzę smacznego

1. Data: 2003-05-24 12:03:14

Od: "Jarek_Studio Plus" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję bardzo za przepis ale czy w tamtejszych smażalniach naprawdę robią
ciasto piwne?
Czy jest to przepis na alternatywną panierkę ? :)

Pozdrawiam
Jarek

1. Data: 2003-05-25 10:55:42

Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja czesto robie "zwykle" ciasto nalesnikowe (moze odrobine rzadsze) ale
dosyc pikantnie doprawione.
pozdrawiam! zbisa

Kruszenie lodu - czym?
niebieski lukier