Ciasto z mikroaflowki

1. Data: 2002-03-04 14:46:03

Temat: Re: Ciasto z mikroaflowki
Od: a...@p...com.pl (Anna Pawłowska-Pojawa) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Barbara Czaplicka" <b...@i...com.pl>
Aniu, niepotrzebna ci maszynka. Kupuje się ser śmietanowy w opakowaniach po
250 g. Nie wymaga mielenia.
Barbara

Dzięki za radę ;-))) Faktycznie, przed Świętami widzialam coś takiego w
sklepie....
Ale maszynkę chyba tak czy inaczej kupie... Choćby do mięska - szykuje sie
zeby kiedyś zrobic kartacze. Babcia mojego męża robi fantastyczne,
oczywiście nie ma mowy, żeby dała przepis. Ale namierzylam w jednej książce
i chce pokazać że ja tez umiem.... Poza tym głupio mi sie za kazdym razem
napraszac.
AP

1. Data: 2002-03-04 14:49:26

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Anna Pawłowska-Pojawa" <a...@p...com.pl>

[...]

Faktycznie glupio. Ale dziwna ta babcia, zamiast sie cieszyc, ze chcesz sie
uczyc i dopieszczac jej wnuka, to ...:(((((
Barbara

1. Data: 2002-03-04 14:53:36

Od: a...@p...com.pl (Anna Pawłowska-Pojawa) szukaj wiadomości tego autora

Ale dziwna ta babcia, zamiast sie cieszyc, ze chcesz sie
uczyc i dopieszczac jej wnuka, to ...:(((((
Barbara

No, nie wiem, zawsze opowiada co i jak robila, ale przepisu nigdy nie
poda... Co prawda ona chyba bez przepisów gotuje i jest kuchnianą artystką.
Poza tym uważa, ze wszyscy wiedzą jak się robi babkę ziemniaczaną czy inne
takie. No, i ma swoje tajemnice. Nikt w całej rodzinie takich kartaczy nie
robi... ;-)))
Ale babki sie sama nauczyłam ,to i kartacze zrobie ;-)))
AP

1. Data: 2002-03-04 15:08:53

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Anna Pawłowska-Pojawa" <a...@p...com.pl>
[...]

Wpros sie zatem na pomocnika, szczegolnie w momencie, kiedy babcia
przygotowuje okazjonalne przyjecie.
Nie wiem, ile babcia ma lat, ale praca w kuchni czasem wymaga krzepy,
szczegolnie, jesli robiw sie wiele rzeczy w tradycyjny sposob.
Bo jak mowi co i jak robila, to bedziesz za 'sile robocza', a przy okazji i
podpatrzysz i podpytasz, dlaczego robi cos tak, a nie inaczej.
Czesto jest tak, ze trudno mowic o konkretnym przepisie, kiedy akurat juz
jest wszystko zrobione. Najlepiej sie to widzi i notuje w pamieci.
Powodzenia :-)
Barbara

1. Data: 2002-03-04 15:12:52

Od: a...@p...com.pl (Anna Pawłowska-Pojawa) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-03-04 15:20:03

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Anna Pawłowska-Pojawa" <a...@p...com.pl>
[...]
;-)))
AP

Nie pozostaje Ci zatem nic innego, jak babcie zaskoczyc przyjazdem 3 dni
wczesniejszym.
Mysle, ze warto :-)
Co najmniej trzy dni, bo stare gospodynie domowe planuja swoja prace i wiele
rzeczy przygotowuja wczesniej.
Zawsze podziwialam swoja mame.
Zadnej swojej babci niestety nie znalam [dziadkow zreszta tez] i bardzo mi
ich w zyciu brakowalo.
A z jakich stron jest Twoja babcia?
Barbara

1. Data: 2002-03-04 15:25:49

Od: a...@p...com.pl (Anna Pawłowska-Pojawa) szukaj wiadomości tego autora

To męzowa babcia... I jest z Mazur - z Olecka. Zatem kuchnia regionalna w
postaci babek ziemniaczanych, kiszek ziemniaczanych oraz kartaczy i innych
oraz tysiące ciast i tortów w tym szczególnie torty weselne - to jej
żywioł....
AP

1. Data: 2002-03-04 15:33:52

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Anna Pawłowska-Pojawa" <a...@p...com.pl>
[...]

Kocham takie jedzenie :-)
Barbara

pierozki w sosie (P) - super rzecz(dlugie)
Green Way - chyba reklama
Pomnik Nieznanego Kucharza
do Ewy(siostry Ani)
likier maraschino w sklepie on-line