szyncle wlowe ?

1. Data: 2002-03-02 19:08:28

Temat: szyncle wlowe ?
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

Nabylam dzis droga kupna piekne sznycle wolowe z delikatnym marmurkiem
tluszczu. Tak sobie mysle, co by z nich zrobic i chyba mnie wena opuscila.
Grupo droga - jakies pomysly ???
Herbatka
PS: A jutro bedzie zupka Reny - juz sie nie moge doczekac :-)
galeria grupy kulinarnej: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
jesli chcesz dodac do niej swoje zdjecie - przeslij je na adres:
b...@d...com.pl

1. Data: 2002-03-02 23:41:04

Temat: Re: szyncle wlowe ?
Od: "=Marcos=" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze koltety wprzowe? :)

Sorry, nie moglem sie powstrzymac ;)

1. Data: 2002-03-02 23:51:32

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

O rany, ale wpadka. Mialo byc oczywiscie "sznycle wolowe". Dysleksja mnie
cos lapie na stare lata.
Herbatka

1. Data: 2002-03-03 14:16:01

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Herbatka" <b...@d...com.pl> a écrit dans le message news:
001001c1c21d$215763e0$0200a8c0@tea...
> Nabylam dzis droga kupna piekne sznycle wolowe z delikatnym marmurkiem
> tluszczu. Tak sobie mysle, co by z nich zrobic i chyba mnie wena opuscila.
> Grupo droga - jakies pomysly ???
> Herbatka

Herbatko, nie osmielilam sie pisac bo, wstyd sie przyznac, nie wiem co to sa
"sznycle". Czy to cos jak befsztyki ?

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2002-03-03 15:41:34

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. <n...@y...com> wrote:

> "Herbatka" <b...@d...com.pl> a écrit dans le message news:
> 001001c1c21d$215763e0$0200a8c0@tea...
>
> Herbatko, nie osmielilam sie pisac bo, wstyd sie przyznac, nie wiem co to sa
> "sznycle". Czy to cos jak befsztyki ?

Sznycle to kotlety wieprzowe lub cielece, nie wolowe, zwykle rozbite i
panierowane, smazone.

Wladyslaw

--
Wladyslaw Los

1. Data: 2002-03-03 17:24:21

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> napisał w wiadomości
> Sznycle to kotlety wieprzowe lub cielece, nie wolowe, zwykle rozbite i
> panierowane, smazone.

A propos: dziś na obiad (mamy imieniny) właśnie mieliśmy sznycle cielęce,
do tego kurki w śmietanie, brokuły i kalafior po polsku, młode ziemniaki.
Pyszota.

Na deser piernik wg. przepisu od Anetka.

--
K o n r a d J . B r y w c z y ń s k i
private velvet animal oldsmobile mind

1. Data: 2002-03-03 18:23:05

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> a écrit dans le message news:
1f8h9qw.12nj8yi1nwjpswN%w...@t...com.pl...

> Sznycle to kotlety wieprzowe lub cielece, nie wolowe, zwykle rozbite i
> panierowane, smazone.

Aha ! Dzekuje ! Czyli Herbatha nie ma sznycli tylko kotlety... juz mi sie
wszystko prawidlowo ustawia : -)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2002-03-03 19:15:55

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> Sznycle to kotlety wieprzowe lub cielece, nie wolowe, zwykle rozbite i
> panierowane, smazone.
>
> Wladyslaw
Wiem Wladyslawie, ale to nie zmienia faktu, ze na etykiecie napisano jak wol
"sznycle wolowe" - mieso jest b. ladne, ale pokrojone wlasnie w sznycle,
czyli sa to dosc cienkie a szerokie platy miesa. Stad moje pytanie, co z tym
zrobic ?
Herbatka

1. Data: 2002-03-03 19:36:01

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O rany, ale wpadka. Mialo byc oczywiscie "sznycle wolowe". Dysleksja
mnie
> cos lapie na stare lata.
Nie przejmuj się, ja tam z twoich rąk zjem i sznycla wołowego.
;-)))
pozdr. Jerzy

1. Data: 2002-03-03 20:45:34

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Herbatka" <b...@d...com.pl> a écrit dans le message news:
000601c1c2e6$dda18020$0200a8c0@tea...

> [...]
> "sznycle wolowe" - mieso jest b. ladne, ale pokrojone wlasnie w sznycle,
> czyli sa to dosc cienkie a szerokie platy miesa. Stad moje pytanie, co z

Jezeli jeszcze nie zjadlas (myslalam, ze to wczoraj na wieczor i ze dzis to
musztarda po majonezie - :), to byla tu niedawno b. wesola dyskusja nt.
smazenia befsztykow. Zaczela sie pewnie wtedy gdy Twoj kompus byl chory ;
oto namiary : 16.02.2002, temat : "Stek pilnie poszukiwany"
Od tego czasu... nudzilam sie w Lyonie i zrobilam sobie takiego "sznycla" :
1 mieso usmazylam bez tluszczu na teflonie
2 posolilam, popieprzylam
3 teflon zdaglasowalam malym kubeczkiem (takim na 3 lyzki do zupy) crčme
fraîche (czyli polska kremowka 33%) i ja na sznycel
4 do tego szpinak, zeby zmniejszyc kalorie, ale i tak dobre bylo

Howgh !

Ewcia

--
Niesz !

Ciasto z mikroaflowki
pierozki w sosie (P) - super rzecz(dlugie)
Green Way - chyba reklama
Pomnik Nieznanego Kucharza
do Ewy(siostry Ani)