Ciaza a antybiotyk...

1. Data: 2002-12-19 18:34:57

Temat: Ciaza a antybiotyk...
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jaki antybiotyk jest najbardziej "bezpieczny"w ciazy(1 trym.)Cos mi sie
wydaje ze bede miala angine bo juz jeden czop na gardle chyba widze wiec
poradzcie ...
Pozdrawaim KAsia

2. Data: 2002-12-19 20:59:08

Temat: Re: Ciaza a antybiotyk...
Od: "Hip-Hop" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> jaki antybiotyk jest najbardziej "bezpieczny"w ciazy(1 trym.)Cos mi sie
> wydaje ze bede miala angine bo juz jeden czop na gardle chyba widze wiec
> poradzcie ...
> Pozdrawaim KAsia

Augmentin,Amoksiklav,Curam-wszystko to penicyliny półsyntetyczne lub np
Ospen
Tez pozdrawiam
P.S

3. Data: 2002-12-19 23:57:47

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2002-12-20 12:53:40

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki wszystkim za info jakos dzisiaj gardlo mnie nie boli a wiec jak na
razie chyba obedzie sie bez lekarza ale niegdy w zyciu nie wzielabym
antybiotyku na wlasna reke bez konsultacji ze specjalista...Pytalam tak z
ciekawosci czy sa 'bezpieczne"antybiotyki...A na ulotce kazdego jest
napisane ze jest on NIBY bezpieczny..ale....zdania sa
podzielone....najlepiej ich nie brac jesli nie trzeba....Caluski KAsia

CZesc!Co moze powodowac permanentne zapalenie gardla ?(dlugie)
spadek tętna noworodka
dziwny posmak
Joga + chroba ukladu krazenia
Co robi........