zajscie w ciaze

1. Data: 2002-12-19 18:57:59

Temat: Re: zajscie w ciaze
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yoyo" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
news:att4kj$13$1@news.tpi.pl...
> Jakie jest prawdopodobienstwo zajscia w ciaze, jezeli uprawia sie sex bez
> zabezpieczen w dniu zakonczenia okresu?

Raczej male...Pozdrawiam

2. Data: 2002-12-19 19:00:50

Temat: zajscie w ciaze
Od: "yoyo" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie jest prawdopodobienstwo zajscia w ciaze, jezeli uprawia sie sex bez
zabezpieczen w dniu zakonczenia okresu?

PAweł

3. Data: 2002-12-19 22:19:25

Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej male...Pozdrawiam

Czyżby ?
pozdr tolo

4. Data: 2002-12-19 22:41:35

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> zgadzam sie jest male ale prawdopodobienstwo zwieksza sie gdy sa krotkie
cykle najwczesniej owulacja wystepuje 16 dni przed koncem cyklu wiec
przykladowo cykl niech trwa 28 dni odejmij 16 i masz 12 od tego odejmij 7 dni
bo tyle moga przezyc plemniki w drogach rodnych i masz 5 dzien cyklu! z
drugiej strony bardzo krotki cykle np 20 21 22 dni moga juz oznaczac cykle
bezowulacyjne i wtedy oczywiscie ryzyko sie zmniejsza >

5. Data: 2002-12-20 03:56:31

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie jest prawdopodobienstwo zajscia w ciaze, jezeli uprawia sie sex bez
> zabezpieczen w dniu zakonczenia okresu?
>

> PAweł

nie wazne jest zakonczenie czy tez poczatek ...
wazny jest dzien owulacji, a ten nie jest do konca latwy do wyliczenia...
odpowiedznia tabelke znajdziesz na http://www.antykoncepcja.pl/antyk3.html
i tylko mi nie mowcie ze owulacja nastepuje 14 dnia cyklu... bo te bakji to
dobre byly dla mojej babci :)

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

6. Data: 2002-12-20 11:16:02

Od: "Monika" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja córunia poczęta została w ostatnim dniu miesiączki, w 5-tym dniu cyklu.
Pozdrawiam
Monika

7. Data: 2002-12-20 17:00:52

Od: Yellow Peril <xanda@wytnij_to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pozolklej kartce <atuu5r$lk0$2@news.tpi.pl>, datowanej: Fri, 20 Dec
2002 12:16:02 +0100, Monika naskrobalo...
> Moja córunia poczęta została w ostatnim dniu miesiączki, w 5-tym dniu cyklu.
> Pozdrawiam
> Monika

Nie pisz tak, bo ci Kaja napisze ze sie nie znasz... i ze zapewne nie
jestes kobieta, albo klamiesz.
;-)

--
Yellow Peril
Nigdy zlej woli nie przypisuj tego, co znacznie latwiej wytlumaczyc

8. Data: 2002-12-20 20:15:53

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 20 Dec 2002 18:00:52 +0100,Yellow Peril
<xanda@wytnij_to.wp.pl>,Yellow Peril
<M...@n...dialog.net.pl> napisał/a:

> [...]
> 2002 12:16:02 +0100, Monika naskrobalo...

> Nie pisz tak, bo ci Kaja napisze ze sie nie znasz... i ze zapewne nie

Wcale jednak nie mam zamiaru napisać tak jak Ty myślisz,ale.... nie
wiadomo,czy akurat Monika w tym 5-tym dniu zaszła,może zaszła w innym
dniu i sama nie wie kiedy.Zresztą nie mnie wnikać w cudze sprawy
osobiste i cykle.

Kaja

9. Data: 2002-12-21 06:53:35

Od: "Adam J." <n...@w...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> drugiej strony bardzo krotki cykle np 20 21 22 dni moga juz oznaczac cykle
> bezowulacyjne i wtedy oczywiscie ryzyko sie zmniejsza >

A mnie sie wydaje, że wtedy ryzyko się zwiększa ponieważ nie wiem, czy był
to cykl bezowulacyjny czy nie i dane krwawienie może wtedy być krwawienie
śródcyklicznym i owulacja może wtedy wystąpić w każdej chwili.

10. Data: 2002-12-21 13:44:30

Od: Yellow Peril <xanda@wytnij_to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pozolklej kartce <3e038fb4$1@news.home.net.pl>, datowanej: Fri, 20
Dec 2002 21:15:53 +0100, Kaja naskrobalo...

> [...]
> wiadomo,czy akurat Monika w tym 5-tym dniu zaszła,może zaszła w innym
> dniu i sama nie wie kiedy.Zresztą nie mnie wnikać w cudze sprawy

Ja wiedzialem, ze tak bedzie... ja wiedzialem... acha, acha....
;-)

--
Yellow Peril
Nigdy zlej woli nie przypisuj tego, co znacznie latwiej wytlumaczyc
glupota.

Ciaza a antybiotyk...
CZesc!Co moze powodowac permanentne zapalenie gardla ?(dlugie)
spadek tętna noworodka
dziwny posmak
Joga + chroba ukladu krazenia